TonyHEX Postat 8 maj 2004 Postat 8 maj 2004 Hej hej. TĂ€nkte att det kunde vara trevligt av mig att skriva lite info om mig. Jahapp...Jag heter i allafall Tony Friman och Ă€r för nĂ€rvarande 24 Ă„r, och jag bor i Sandviken. (NĂ€ra gĂ€vle) Jag har alltid Ă€lskat musik och ljud av alla dess slag. Började med Fasttracker nĂ€r jag var runt 14 Ă„r. PĂ„ den tiden lyssnade jag pĂ„ och gjorde sĂ„ kallad Gabbertechno för det mesta. Otroligt nog resulterade detta i att jag trots min totala tystnad pĂ„ musiklektionerna fick en 3a i musik đ Började med Fruityloops för bara 2 Ă„r sen ungefĂ€r (tack peppemannen) Nuförtiden Ă€r det mest lugnare elektronisk musik som gĂ€ller, men ibland kan jag fĂ„ nĂ„tt ryck och skapa riktigt absurda lĂ„tar. Jaja nu vet ni nog tillrĂ€ckligt, hej sĂ„ lĂ€nge.
Plus o Minus Postat 8 maj 2004 Postat 8 maj 2004 tur att du nĂ€mde gĂ€vle, kanske bör Ă„ka dit en svĂ€ng och avnjuta lite brĂ€nda bocken. anyway's, ... vĂ€lkommen đ
Carl_B Postat 8 maj 2004 Postat 8 maj 2004 fasttracker đ gabbertechno... en polare sysslade me de oxĂ„... fan va musiklĂ€rarn blev paff nĂ€r han hade me sej en lĂ„t han hade gjort... distad 909-kick o massa random-röster med svordomar o skit i... haha đ
hammagrella Postat 10 maj 2004 Postat 10 maj 2004 VÀlkommen! Sandviken...mm ett Mekka för musiker va, tycker nÀstan varannan mÀnniska man trÀffar pÄ i rocksvÀngen bor i eller har bott i S. Kul!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.