Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej hej. TĂ€nkte att det kunde vara trevligt av mig att skriva lite info om mig.

Jahapp...Jag heter i allafall Tony Friman och Àr för nÀrvarande 24 Är, och jag bor i Sandviken. (NÀra gÀvle)

Jag har alltid Ă€lskat musik och ljud av alla dess slag. Började med Fasttracker nĂ€r jag var runt 14 Ă„r. PĂ„ den tiden lyssnade jag pĂ„ och gjorde sĂ„ kallad Gabbertechno för det mesta. Otroligt nog resulterade detta i att jag trots min totala tystnad pĂ„ musiklektionerna fick en 3a i musik 😄

Började med Fruityloops för bara 2 Är sen ungefÀr (tack peppemannen)

Nuförtiden Àr det mest lugnare elektronisk musik som gÀller, men ibland kan jag fÄ nÄtt ryck och skapa riktigt absurda lÄtar.

Jaja nu vet ni nog tillrÀckligt, hej sÄ lÀnge.

Annons
Postat

fasttracker 😄

gabbertechno... en polare sysslade me de oxĂ„... fan va musiklĂ€rarn blev paff nĂ€r han hade me sej en lĂ„t han hade gjort... distad 909-kick o massa random-röster med svordomar o skit i... haha 🙂

Postat

VÀlkommen! Sandviken...mm ett Mekka för musiker va, tycker nÀstan varannan mÀnniska man trÀffar pÄ i rocksvÀngen bor i eller har bott i S. Kul!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.