Jump to content
Annons

Rocklåt


Emmmir

Recommended Posts

LÅTNAMN: ?

ARTIST/GRUPP:?

GENRE: Rock

LÅTLÄNGD:1.46min

KOMPOSITÖR:emir och kalle

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:2005

FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv)

STORLEK: (ex. 5.3 megabyte)

En liten låt som jag och en kompis gjorde för något år sen som jag lyckades gräva fram bland alla mina låtpapper. Spelade in en liten bit av den bara, och detta är resultatet, utan sång dock. Säg gärna vad ni tycker. 😕

The_unnamed_song.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

37 Lyssningar, men bara en kommentar?, Kom igen nu grabs =) Vill höra vad ni tycker =) speciellt om mixen, den känns riktigt tveksam, vill gärna höra av alla erfarna som finns här på forumet, om vad som kan förbättras =)

Link to comment
Dela på andra sajter

(hm ingen kontakt med servern... bah)

Jo då skriver jag igen;)

Tyckte det var bra röj och gitarrspel. Det som drog ner rejält var bastrumman som mer låter som en gammal skrivmaskin 😄 samt att i min smak borde den ligga lite annorlunda. Jobba på det kan bli något. God jul 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyckte det var bra röj och gitarrspel. Det som drog ner rejält var bastrumman som mer låter som en gammal skrivmaskin  samt att i min smak borde den ligga lite annorlunda. Jobba på det kan bli något. God jul

Aha, du menar kaggen ?, Själv gillar jag kaggen faktiskt =P, gillar att det verkligen är dunk i den. Men man kan ju alltid fortsätta experimentera och så =) Tack för kommentaren =)

Påminner jättemycket om Girlschool's cover på den gamla Judas Priest låten "Race with the Devil". Ett tips är ju att lyssna lite på den låten tex & sen eftersträva nåt liknande. Jag gillar er idé helt klart

Det skall jag verkligen göra =) Tack Tack =)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...