Emmmir Posted December 23, 2005 Share Posted December 23, 2005 LÅTNAMN: ? ARTIST/GRUPP:? GENRE: Rock LÅTLÄNGD:1.46min KOMPOSITÖR:emir och kalle PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) En liten låt som jag och en kompis gjorde för något år sen som jag lyckades gräva fram bland alla mina låtpapper. Spelade in en liten bit av den bara, och detta är resultatet, utan sång dock. Säg gärna vad ni tycker. 😕 The_unnamed_song.mp3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sixties Posted December 24, 2005 Share Posted December 24, 2005 detta kan bli skitbra med sång. bra melodi slinga. gör klart den!! 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmmir Posted December 24, 2005 Author Share Posted December 24, 2005 Tackar så mycket för det=), Jo om det finns nån som kan sjunga med ett rocksound i rösten så vore det skit kul om nån ville lägga sång =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmmir Posted December 24, 2005 Author Share Posted December 24, 2005 37 Lyssningar, men bara en kommentar?, Kom igen nu grabs =) Vill höra vad ni tycker =) speciellt om mixen, den känns riktigt tveksam, vill gärna höra av alla erfarna som finns här på forumet, om vad som kan förbättras =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stajo Posted December 25, 2005 Share Posted December 25, 2005 (hm ingen kontakt med servern... bah) Jo då skriver jag igen;) Tyckte det var bra röj och gitarrspel. Det som drog ner rejält var bastrumman som mer låter som en gammal skrivmaskin 😄 samt att i min smak borde den ligga lite annorlunda. Jobba på det kan bli något. God jul 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
freddie Posted December 25, 2005 Share Posted December 25, 2005 Påminner jättemycket om Girlschool's cover på den gamla Judas Priest låten "Race with the Devil". Ett tips är ju att lyssna lite på den låten tex & sen eftersträva nåt liknande. Jag gillar er idé helt klart 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmmir Posted December 25, 2005 Author Share Posted December 25, 2005 Tyckte det var bra röj och gitarrspel. Det som drog ner rejält var bastrumman som mer låter som en gammal skrivmaskin samt att i min smak borde den ligga lite annorlunda. Jobba på det kan bli något. God jul Aha, du menar kaggen ?, Själv gillar jag kaggen faktiskt =P, gillar att det verkligen är dunk i den. Men man kan ju alltid fortsätta experimentera och så =) Tack för kommentaren =) Påminner jättemycket om Girlschool's cover på den gamla Judas Priest låten "Race with the Devil". Ett tips är ju att lyssna lite på den låten tex & sen eftersträva nåt liknande. Jag gillar er idé helt klart Det skall jag verkligen göra =) Tack Tack =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AXL THE ROCKER Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 SKITBRA LÅT, MEN SKULLE KUNNA KÖRAS LITE LÅNGSAMMARE FÖR ATT DÅ FÅ DET ATT GUNGA LITE BÄTTRE. NU LÅTER DET BARA GANSKA PLATT. DET MÅSTE FINNAS ETT SVÄNG TYCKER JAG. ANNARS MYCKET BRA!!! 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan Ekberg Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Ser fram emot att få höra den färdiga låten med sång. Håkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
AXL THE ROCKER Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Ser fram emot att få höra den färdiga låten med sång. Håkan Jag oxå!! 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts