simpon Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Hejsan! Jag upptäckte nyss att jag har Logic audio 4.0.4 och tänkte att jag skulle försöka mig på att spela in något med detta program, men det är en grov fördröjning när jag spelar på mitt midikeyboard. Det har väl något att göra med ljudkortet, men hur ska jag ställa in och var och vad? tack /simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piccazzo Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Länge sedan jag satt med fyran men leta upp " Audio configuration ". Där kan du ställa in buffervärden till ditt ljudkort .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simpon Posted December 5, 2005 Author Share Posted December 5, 2005 okej, tackar! 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
simpon Posted December 5, 2005 Author Share Posted December 5, 2005 fast..vad ska jag ställa in, och hur? jag har varken någon bra koll på hur logic fungerar eller hur det ska vara inställt... 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts