Lott Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 😎 Hur sjutton får jag in en bild på mig själv på min profil? Nån som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 min kontrollpanel/ Edit avatar setting. Sen laddar du upp en bild där 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lott Posted November 18, 2005 Author Share Posted November 18, 2005 Danke...fick bara ändra storleken lite!!! 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Danke...fick bara ändra storleken lite!!! 😎 ok... 🙂 Människan i bilden ser iaf bra ut från det jag lyckas tolka ur bilden 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lott Posted November 18, 2005 Author Share Posted November 18, 2005 Tackar det var ju snällt 😏 ...har du oxå nån aning om hur man flyttar ett ämne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Tackar det var ju snällt 😏 ...har du oxå nån aning om hur man flyttar ett ämne? ehm. Du menar att du gjort en tråd i fel del av forumet? Är det så du menar så kan bara moderatörerna göra det 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lott Posted November 18, 2005 Author Share Posted November 18, 2005 Ja....just det....ah..ja då får det stå som det gör då! hehe 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 gör så! 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 (edited) ...eller pm:a olsberg eller annan moderator om man vill flytta en tråd Tjenare förresten! 😄 Edited November 18, 2005 by Grahn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Vilket mys-snack! 😄 Får jag vara med? 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilleman Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Det var hemskt vad alla blev lena när det kom in lite kjoltyg.... 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_a_55 Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Det var hemskt vad alla blev lena när det kom in lite kjoltyg.... 😄 Dåå får väl jag vara lite mindre len då *raaap* Välkommen 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pico Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Det var hemskt vad alla blev lena när det kom in lite kjoltyg.... 🙂 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilleman Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Dåå får väl jag vara lite mindre len då *raaap* Välkommen Ha, ha... 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lott Posted November 18, 2005 Author Share Posted November 18, 2005 Det märks att det inte hänger så mycket tjejer på den här sajten 😄 Gytt gubbs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violiner Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Så välkommen till gubbhyllan då... 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilleman Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Det märks att det inte hänger så mycket tjejer på den här sajten 😄Gytt gubbs! Jag tycker det är jättekul att du är här Lott och du är otroligt välkommen, jag tyckte bara det var så kul att se Danabacken komma in och prata om att det var "mysigt" det har jag inte sett förut... 🙂 Ett tips är att göra en medlemspresentation då når du många och alla vet vem du är på forumet... Ha D, och välkommen till forumet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Välkommen till gubbarna, som sagt var. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Sa jag hej förresten? Kram å hej! 😄😛😎😮🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Det märks att det inte hänger så mycket tjejer på den här sajten 😆Gytt gubbs! Jag tycker det är jättekul att du är här Lott och du är otroligt välkommen, jag tyckte bara det var så kul att se Danabacken komma in och prata om att det var "mysigt" det har jag inte sett förut... 😆 😆 *Mys* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Det märks att det inte hänger så mycket tjejer på den här sajten 😆Gytt gubbs! Jag tycker det är jättekul att du är här Lott och du är otroligt välkommen, jag tyckte bara det var så kul att se Danabacken komma in och prata om att det var "mysigt" det har jag inte sett förut... 😆 😆 *Mys* *dubbelmys* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pico Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Det märks att det inte hänger så mycket tjejer på den här sajten 😆Gytt gubbs! Jag tycker det är jättekul att du är här Lott och du är otroligt välkommen, jag tyckte bara det var så kul att se Danabacken komma in och prata om att det var "mysigt" det har jag inte sett förut... 😆 😆 *Mys* *dubbelmys* *kjam* 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Det märks att det inte hänger så mycket tjejer på den här sajten 😆Gytt gubbs! Jag tycker det är jättekul att du är här Lott och du är otroligt välkommen, jag tyckte bara det var så kul att se Danabacken komma in och prata om att det var "mysigt" det har jag inte sett förut... 😆 😆 *Mys* *dubbelmys* *kjam* 😆 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lott Posted November 18, 2005 Author Share Posted November 18, 2005 (edited) Shitt vad mycket mys och dubbelmys det blev här då! Hehe..tror bestämt att några behöver nåt och kramas med!! Men inte med mig iallafall! 😆 Edited November 18, 2005 by Lott Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 (edited) Shitt vad mycket mys och dubbelmys det blev här då!Hehe..tror bestämt att några behöver nåt och kramas med!! Men inte med mig iallafall! 😛 🙁 *TRIPPELMYYYYS* 😮 Britt-marie: Myste till med en rolleyes-smiley! Edited November 18, 2005 by Danabacken Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Vadå mys? Pang på rödbetan ska det vara! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest musik Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Hej! Är du en vinstlott? :musik Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Vadå mys? Pang på rödbetan ska det vara! "Pang på rödbetan" .. finns det något fulare uttryck? 😄 .. vadå pang på rödbetan? Ska man sätta in en smällare i en rödbeta och tända på eller? .. jaja. Hej Lott. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Hahaha, veckans roligaste tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pico Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Hahaha, veckans roligaste tråd. *kjaM* 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts