Ragge Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Hej! Detta kan vara en mkt dum fråga men ja frågar ändå.. Kan mjukvaruprogram köpas i exempelvis USA och fungera lika bra på svenska datorer? VST-pluggar och instrument exempelvis, eller krävs PAL version typ? Tack /Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
frelin Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Jepp. borde äl inte vara några problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 (edited) Det skall gå utmärkt! Bara att handla på! Känner du inte till alla de som åker till till utlandet och köper billiga spel och dylikt? Det är inte som tv-spel och Dvd-filmer med olika regioner! Edit: Frelin din råtta... 😱 Du kan inte varit många sekunder snabbare än mig! Edited October 26, 2005 by Eternal Link to comment Share on other sites More sharing options...
frelin Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Hehe, denna gången vann jag:) Du hade för lång utläggning 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragge Posted October 26, 2005 Author Share Posted October 26, 2005 Då tackar jag er båda så mycket för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts