Jump to content
Annons

finns det nån som kan logic ? ( expert)


EkenMusiX

Recommended Posts

finns det nån expert på logic?

i sånna fall om ni har någon msn messenger, kan ni säga den.

behöver lite tips och hjälp i mellanåt, ( istället för att göra nya trådar hela tiden)

( går inte alls lika snabbt)

skulle vara tacksam om nån "expert" gav mig sin MSN

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 68
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Hej!

Jag undrar om en skicklig ljudtekniker kunde komma hem till mig och sedan stanna där! Han kan få mat om han blir hungrig!

Sova - fixar jag madrass i källaren och 3 gånger i veckan blir det promenad och på söndagar kanske nån utflykt! Maila Hans!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag undrar om en skicklig ljudtekniker kunde komma hem till mig och sedan stanna där! Han kan få mat om han blir hungrig!

Sova - fixar jag madrass i källaren och 3 gånger i veckan blir det promenad och på söndagar kanske nån utflykt! Maila Hans!

Min kusin jobbar som ljudtekniker. Han tyckte det lät intressant, kommer kontakta dig inom kort!

Redigerat av Eternal
Link to comment
Dela på andra sajter

Tanken med forumet är ju att alla ska kunna läsa och ta del av folks frågor. Hade ju varit synd ifall bara du fick tillgång till saker som kanske många andra har tänkte på men inte frågat. Har du bara sökt innan och inte hittat svar på din fråga så spelar det ingen roll att du postar många frågor. Ifall du nu ändå tycker det kan du väl göra en tråd med många istället

MVH /Oskar

Link to comment
Dela på andra sajter

vilka sura jävlar ni är, varför svara om ni inte vill hjälpa snubben???

värsta uppfostringsforumet...

Du är surast, och du vill uppfostra alla som svarade honom. Hrm.

Men jag håller med tidigare talare, jag tycker nog att du ska ta dig några långa kvällar med manualen, det kommer att gå både snabbare och enklare än att ständigt köra fast och bli tvungen att posta tråd efter tråd är på forumet. Sen kan du självklart vända dig hit om det är saker i manualen du inte greppar, eller om något är otydligt/ofullständigt eller inte täcks av manualen alls.

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många expertfrågor har du? 😄

Edit: Jag är för övrigt konsulterande expert inom alla tänkbara områden. Jag konsulterar via MSN och tar 2000:- per fråga. Lägg till mig på jocke@expertkonsult.se.

Redigerat av Jocke
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns massor av experter här på Forumet ( Jag inkluderad ) MEN

har ingen större lust att ägna mig åt att svara på Nybörjarfrågor

som du hittar svaren på i manualen.

Har du däremot kvalificerat komplicerade frågor är du varmt välkommen att ställa

dom här så är jag och dom andra experterna villiga att hjälpa dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

ChrisSnyder (oregistrerad)

Jag är expert på Logic. Men du har köpt ett program för 10000 spänn så det följer med diverse biblar i kartongen som är meningen att man ska läsa.

Om du aldrig använt programet förr så har du en lång väg framför dig. Det är bara sitta själv.

När jag skaffade logic för många år sen när det var Version 2-3 fanns inte ens internet, fanns inga fina forum där man kunde ställa frågor. Jag satte mig ner och bestämde mig för att ni ska jag lära mig skiten... Tycker du ska göra det me ...

Link to comment
Dela på andra sajter

vilka sura jävlar ni är, varför svara om ni inte vill hjälpa snubben???

värsta uppfostringsforumet...

Värst vad schysst du var då!

Vad har du för MSN själv?, och vad är du bra på?

Jag behöver hjälp med allt möjligt då och då, och du verkar vara en trevlig prick som gärna ställer upp. (skriv upp ditt telefonnummer och hemadress också när du ändå håller på så jag kan få tag på dig ifall du inte skulle vara uppkopplad mot nätet)

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
men tror du att jag är nybörjare eller?

ja

Du, Chris.

Jag har några kompisar som tycker att du är jättedryg.

kompisarna till Chris tycker du är dryg.

Jag vet, men det var dom som började.

& mina kompisar är mycket tuffare än vad Chrilles kompisar är.

Dessutom har Chris visat sin totala lökighet genom att ha en tatuering i ett typsnitt som blev kef när Dregen drog sin Rocker-gaddning på magen. Eller kanske redan när Tupac drog sin Thuglife-gaddning på magen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Kompisarna till Hans tror att kompisarna till Chris tycker att kompisarna till Chris tror att kompisarna till Hans tycker att kamrat Hans är dyk!

Om ni ska slåss har Hans en kompis som kan skaffa vapen...

... han jobbar nämligen som slöjdlärare!

Redigerat av Hans
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Om ni ska slåss har Hans en kompis som kan skaffa vapen...

... han jobbar nämligen som slöjdlärare!

Slåss???

Det här är cyberspace, kompis. Vi använder inte ens våra riktiga namn...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Aha, dina kompisar hade träffat honom i cyberspace och är tuffare i cyberspace, jag är med!

(Utifall att, så är slöjdsalens samtliga tillhyggen tillgängliga en eventuell batalj, mot en liten ringa ersättning givetvis!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Aha, dina kompisar hade träffat honom i cyberspace och är tuffare i cyberspace

yep.

dom är tuffare i cyberspace.

för Chris's tatuering kan ju inte vara på riktigt, eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Sluta tjafsa. Min pappa är polis och kan faktiskt sätta er allihop i fängelse!

ojdå.

be då din pappa att sluta styrketräna på skattebtalarnas bekostnad, sluta dricka "beslagtaget gods" på fredagkvällar & sluta ta berusade fjortonåriga tjejer på brösten. & just det, be honom sluta trakassera hemlösa och invandrare också.

Link to comment
Dela på andra sajter

😲

Min pappa är inte polis. Jag ljög. Det är sånt man får göra om man inte har poliser i närheten.

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Precis! Och är det nå problem så skicka dom till Hans så lägger han in dom för utvärdering på sluten avdelning allihop!

Och fortsätter dom då att käfta så har vi både elbehandling samt lugnande så det räcker och blir över. Är inget mes-fängelse

med tidsbegränsade straff och rättigheter och annat trams, utan härifrån får man komma ut när Hans bedömmer det somså

vara lämpligt och inte en minut tidigare 😲!

Redigerat av Hans
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...