Jump to content
Annons

att lära sig Cubase

Rickis

Recommended Posts

Annons

1. Klicka på Sök

2. Skriv in vad du vill söka efter, i det här fallet "lära sig cubase"

3. Välj att du vill söka i inlägg från Alla datum, du vill ju inte begränsa dig till de som skrivits de senaste 30 dagarna.

4. Se tråd nummer 5 i sökresultatet.

Så enkelt är det faktiskt.

Hej!

He he, lita pinsamt om detta är något som enbart jag råkar utför 😄! Är det då fel på världen eller på Hans?

Det börjar alltid med Sorry, an error occurred!! Då testar jag lite olika Sök inlägg från... 60 dagar tillbaka och... Nyare eller måhända

Sök inlägg från... 7 dagar tillbaka och Äldre Ibland får man nåt - ibland inte, jag säger bara Google ger aldrig: Sorry, an error occurred!!

Det är nog bara du som råkar ut för det. Det måste vara gruppen syntax terror som håller sig framme varje gång... 😄

Titta HÄR, vilka fina träffar jag fick när jag skrev in just lära sig cubase, valde att söka i alla forum, från i dag och äldre... :rolleyes:

Hej!

Ursäkta att jag gjort tråden OT! Detta var nog de pinsammaste någonsin, för Hans!

Jag tror vi säger såhär, Studio´s Sök fungerar utmärkt för alla (... utom för Hans som kan få fortsätta köra sitt älskade Google.se)

Hej, jag kan inte sjunga in i Cubase, cubase är värdelöst!

Svar: Hur har du kopplat in mikrofonen?

Mikrofonen?

Hej!

Men tänk om man glömt den... på bussen då?

...eller om hunden har ätit upp den... 😉🙂

Eller om man har piratkopierat

🙂

Vänta? Sa jag fel nu?

Du måste vara mer finkänslig och linda in det lite. Du kan säkert räkna med påhopp efter en sådan kommentar... 🙁