Rickis Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Hej..finns det ingen sida (svenk) som lär ut grunderna i cubase.är helt lost..men kan å vill lära mig..tacksam för svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
cm0s Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 http://www.majken.se/cubase/ Sök innan du startar ny tråd 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Hej! Om det vore så enkelt... Majken Cubase på Studio´s Sök ger resultatet: Sorry, an error occurred! Majken Cubase på Goole.se ger resultaten: _Plats nr 3_ / _Plats nr 4_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
cm0s Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 1. Klicka på Sök 2. Skriv in vad du vill söka efter, i det här fallet "lära sig cubase" 3. Välj att du vill söka i inlägg från Alla datum, du vill ju inte begränsa dig till de som skrivits de senaste 30 dagarna. 4. Se tråd nummer 5 i sökresultatet. Så enkelt är det faktiskt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Sorry, an error occurred! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Hej! He he, lita pinsamt om detta är något som enbart jag råkar utför 😄! Är det då fel på världen eller på Hans? Det börjar alltid med Sorry, an error occurred!! Då testar jag lite olika Sök inlägg från... 60 dagar tillbaka och... Nyare eller måhända Sök inlägg från... 7 dagar tillbaka och Äldre Ibland får man nåt - ibland inte, jag säger bara Google ger aldrig: Sorry, an error occurred!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claes Holmerup Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Det är nog bara du som råkar ut för det. Det måste vara gruppen syntax terror som håller sig framme varje gång... 😄 Titta HÄR, vilka fina träffar jag fick när jag skrev in just lära sig cubase, valde att söka i alla forum, från i dag och äldre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Hej! Ursäkta att jag gjort tråden OT! Detta var nog de pinsammaste någonsin, för Hans! Jag tror vi säger såhär, Studio´s Sök fungerar utmärkt för alla (... utom för Hans som kan få fortsätta köra sitt älskade Google.se) Hej, jag kan inte sjunga in i Cubase, cubase är värdelöst! Svar: Hur har du kopplat in mikrofonen? Mikrofonen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickis Posted October 7, 2005 Author Share Posted October 7, 2005 ok..sorry..ja hatar att hålla på å söka å sånt..men men..tack 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ChrisSnyder Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Kolla i manualen kan ju vara nåt oxå kanske ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Hej! Men tänk om man glömt den... på bussen då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claes Holmerup Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Hej! Men tänk om man glömt den... på bussen då? ...eller om hunden har ätit upp den... 😉🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Hej! Men tänk om man glömt den... på bussen då? ...eller om hunden har ätit upp den... 😉🙂 Eller om man har piratkopierat 🙂 Vänta? Sa jag fel nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claes Holmerup Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Hej! Men tänk om man glömt den... på bussen då? ...eller om hunden har ätit upp den... 😉🙂 Eller om man har piratkopierat 🙂 Vänta? Sa jag fel nu? Du måste vara mer finkänslig och linda in det lite. Du kan säkert räkna med påhopp efter en sådan kommentar... 🙁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Hej! Fattar ingenting, tänk om man glömt sin (pirat-kopieringsmaskins-kopierade) Cubase-manual på bussen då! För själva Cubase finns väl inte att köpa längre? Ni skojade, eller 😉? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts