trancer Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Tjenare. Jag bara tÀnka kolla hur viktig Cubase.LOG Àr ? Min Àr lixom 5.9GB stor?!? kan jag ta bort den? eller mÄste den skiten ligga dÀr? /Perrra
trancer Postat 28 september 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 september 2005 whatafakk ? inte ett svar sen 0800 i morses... riktigt uselt đź -INGEN- som vet? majken ? đ„°
cm0s Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Efter att jag gjorde arbetet Ă„t dig och sökte pĂ„ Cubase.LOG pĂ„ google sĂ„ fick jag reda pĂ„ att man kunde ta bort den đ http://www.google.se Om du inte kĂ€nde till den hemsidan
trancer Postat 29 september 2005 TrÄdstartare Postat 29 september 2005 tÀnkte ifall nÄn visste. riktigt 100% sÄ den inte sparar savade sessions i den cubase.LOG jag har sökt pÄ google,altavista osv . Ser ingenstans vart det stÄr att man KAN ta bort den /Perrra
miche Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Den loggar bara programfel o.dyl. i cubase.exe. Tar man bort den skapas den pÄ nytt nÀr det skrivs nÄgot till den.
Linus Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Den loggar bara programfel o.dyl. i cubase.exe. ...och var loggfilen 5.9 GB mĂ„ste Cubase kraschat mĂ„nga gĂ„nger đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.