Neko Postat 5 januari 2004 Postat 5 januari 2004 (redigerat) Hejsan! Kul att man kan fÄ skriva lite info om sig sjÀlv hÀr! Jag Àr en 22 Ärig student som sysslar mycket med musik (givet) men sysslar Àven mycket med spel av diverse former. Arbetar med att modda en del spel och sÄ. Har arbetat med musik i sex Är. Började med Fasttracker II och gjorde sedan skuttet till Orion för nÀstan tvÄ Är sedan. MÄste sÀga att mycket har hÀnt pÄ den tiden. TyvÀrr Àr jag inte riktigt lika kreativ som den första tiden. Men Àr ÀndÄ vÀldigt aktiv musiker. Jag Àr en ganska van forum anvÀndare och fösöker kolla sÄ ofta jag kan. Jag tror att jag kommer trivas bra hÀr! Redigerat 9 april 2005 av Neko
Neko Postat 28 mars 2004 TrĂ„dstartare Postat 28 mars 2004 LOL!!! Jag skrev ju den posten i Januari... Trodde inte att nĂ„gon skulle orka svara pĂ„ den đ Tack!
Lundin Postat 28 mars 2004 Postat 28 mars 2004 đ ...jo dĂ„...sĂ„ jobbigt va det inte... đ Tjena /D
Âźoffe Postat 28 mars 2004 Postat 28 mars 2004 Det kĂ€nns lite weird Ă„ sĂ€ga vĂ€lkommen..nu liksom? đČ Tror jag bara sĂ€ger ett enkelt tjena đł Ăhh, tjena đ
Zando Postat 28 mars 2004 Postat 28 mars 2004 Hej hej Neko VĂ€lkommen, Ăöhhh bĂ€ttre sent Ă€n aldrig med posten đ Zando đł
Pluffo Postat 6 maj 2004 Postat 6 maj 2004 Hejsan... (bÀttre sent Àn aldrig) Nja, jag hÀvdar motsatsen.
Neko Postat 6 maj 2004 TrĂ„dstartare Postat 6 maj 2004 Hejsan... (bĂ€ttre sent Ă€n aldrig) Nja, jag hĂ€vdar motsatsen. Hmm.... hĂ„ller inte med. Jag fĂ„r hellre en Virus/Moog/Nordlead/Andromeda/Studio/miljon sent i livet Ă€n inte alls. đ
Neosus Postat 6 maj 2004 Postat 6 maj 2004 (redigerat) đ Det hĂ„ller jag med om đ ....att jag oxĂ„ vill ha alltsĂ„. đ Redigerat 6 maj 2004 av Grahn
ViktorDenStore Postat 6 maj 2004 Postat 6 maj 2004 Heja Grahn... đ Hehe! Föresten en liten frĂ„ga till Herr Grahn! -Vad anvĂ€nder du för trummor i "Visa FrĂ„n Berget". /VĂ€nliga HĂ€lsningar ViktorDenStore PS. Undra bara för dom Ă€r sĂ„ otroligt vackra đ DS.
Neosus Postat 6 maj 2004 Postat 6 maj 2004 (redigerat) Tjena Viktor!! oj va jag skriker...hehe đ Jo trummorna pĂ„ den lĂ„ten Ă€r frĂ„n Edirol SuperQuartett. Det Ă€r bra trummor. HĂ€r Ă€r en lĂ€nk. đ Redigerat 6 maj 2004 av Grahn
ViktorDenStore Postat 6 maj 2004 Postat 6 maj 2004 Skojar du? Jag har prövat den demon... den va ascool men det va ett störande ljud pĂ„ demon för att man skulle köpa orginalet istĂ€llet ... Tack för svaret! Ha det bra! ViktorDenStore! đ
The Mr Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Jaha, tĂ€nkte passa pĂ„ att hĂ€lsa dig vĂ€lkommen du med... đ Dah Mistah! đ
Pluffo Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 VÀlkommen Neko. Se till att du lÀser forumreglerna innan du postar hÀr.
D Vibe Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 Hejsan... (bĂ€ttre sent Ă€n aldrig) Nja, jag hĂ€vdar motsatsen. Hmm.... hĂ„ller inte med. Jag fĂ„r hellre en Virus/Moog/Nordlead/Andromeda/Studio/miljon sent i livet Ă€n inte alls. đ SĂ„ du fĂ„r hellre cancer/aids/ett skott genom bröstet senare i livet Ă€n inte alls? đ .. hursomhelst. Trevlig presentation đ /Daniel
lavrell Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 Jag kĂ€nner igen dig frĂ„n nĂ„nstans? Ăr du hĂ€r ofta? đ
karl Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 Har jag hĂ€lsat pĂ„ dig förrut?? đ Welcome anyway đ
Neko Postat 9 april 2005 TrĂ„dstartare Postat 9 april 2005 (redigerat) TĂ€nkte att jag kunde presentera mig lite đ Tackar allihop (torde vĂ€l gott hamna i kategorin veckans avdammning?) Redigerat 9 april 2005 av Neko
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.