stellan (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 något märkligt hände när jag skulle spela in i cubase idag, jag får plöstligt ingen medhörning från min inspelningskanal, även om jag klickar i den lilla monitorikonen på kanalen. Jag har ett audiophile 2496 och när jag gick in i kontrollpanelen kunde jag höra min signal genom att klicka i "HW In" i kanalen "HW out". Men då får jag inget ljud från de andra redan inspelade kanalerna. Endast min insignal alltså. Denna HW-out stod tidigare på WavOut och det har aldrig varit några problem tidigare med medhörningen. Nån som har någon idé? MVH Stellan
Timegroove Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Prova att sätta H/W Out på Monitor mixer, då hör du det redan inspelade och det som kommer in i H/W In samtidigt.
stellan (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 tänka sig, jag öppnade en öl och då var allt som vanligt igen. tack för tipset ändå! /s
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.