Jump to content
Annons

tips på monitor under 5000kr?


Richie76

Recommended Posts

Annons

Sluta starta nya trådar i onödan.. Du har ju redan en tråd öppen med monitorfrågan i. 😄

För övrigt så rekomenderar jag Begringer 2031A i den prisklassen.. Kostar 3800:- per par. Riktigt bra och fast botten i dom.. Lite hårda och sterila i över mid/diskant men jag gillar dom för det priset i alla fall.

Eller så söker du som en galning på Ebay efter ett par begagnade JBL 4430 (tyvärr inte aktiva).. Det är tusan i mig mina favoriter då det gäller mainmonitors. 🙂

04-19888-36776a.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lyssnade på ett gäng på estrad för ett tag sen och jag blev ganska imponerad av tapco s5. har tyvärr inte mixat i dem så jag vet inte hur det funkar iofs. Kostar typ 3995:-/par.

Jag köpte Yamahas msp5ór för de lät mycket bättre men var också ett snäpp dyrare(ca 6000:- /par), och jag är mycket nöjd med dem..

Redigerat av bergis
Link to comment
Dela på andra sajter

Yizuz... Om nån har 4 papp över så slå till vet ja.. 😄

Kolla vad jag hitta på blocket http://www.blocket.se/view/5737933.htm?cal...&l=0&c=1&city=0

Killen måste vara galning ju.. 🙂

(Om nån har hört Yellos tunga musk så är det som så att Boris säkert mixat det mesta på just såna monitorer då JBL 4412 råkar vara hans favoriter)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...