Utan Namn Postat 6 april 2004 Postat 6 april 2004 Någon som kan rekommendera en skjysst multieffekt för ca 2000-3000 kr? Begagnad eller ny spelar ingen roll. INTE tc electronics m-300! En sån har jag ju redan 😉
DonRickardo Postat 6 april 2004 Postat 6 april 2004 Finns inga riktigt bra multieffekter under 20 000:- Tyvärr. 😉 När man lyssnar och jämför låter det mästa skräp, eller vänta. Det beror ju på vad du är ute efter. Micke B Tretow anser ju att Alesis Microverb III är ett av hans favorireverb och den är ju inte rolig. 😄 Är du ute efter ett naturligt ljud eller vad? Vad har du tänkt använda den till? /Don
dbd Postat 6 april 2004 Postat 6 april 2004 Lexicon MPX-500 är ruskigt bra, den går för 3000 kr begagnad.
Utan Namn Postat 6 april 2004 Trådstartare Postat 6 april 2004 Finns inga riktigt bra multieffekter under 20 000:- Tyvärr. 😉När man lyssnar och jämför låter det mästa skräp, eller vänta. Det beror ju på vad du är ute efter. Micke B Tretow anser ju att Alesis Microverb III är ett av hans favorireverb och den är ju inte rolig. 😄 Är du ute efter ett naturligt ljud eller vad? Vad har du tänkt använda den till? /Don Hade tänkt att använda den till mina syntar bara 🙂
Utan Namn Postat 6 april 2004 Trådstartare Postat 6 april 2004 Lexicon MPX-500 är ruskigt bra, den går för 3000 kr begagnad. Uhh den verkar cool.. vill ha... måste ha.. gahhh! 🙁 Allvarligt, nu måste jag börja spara 🙂 Tack för tipset
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.