saverman Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 Ska till att byta musikdator men tänkte spara mig tiden att gå igenom åtskilliga moderkortsspecifikationer genom att höra med er vilka ni kör på. Något som stuckit ut bland de övriga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majken Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 Ehem.. P4, Xeon, Opteron, Athlon.. singlecore eller dualcore? 😉 /Majken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violiner Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 P4 och P5AD2-E Premium. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saverman Posted August 20, 2005 Author Share Posted August 20, 2005 Hehe Glömde visst nämna... P4! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claes Holmerup Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 P4 och P5AD2-E Premium. ASUS P5AD2-E är samma som jag har i min burk. Alternativ, med nyare chipset, är ASUS P5WD2 eller Intel D955XBK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saverman Posted August 20, 2005 Author Share Posted August 20, 2005 (edited) Kollat upp dom och dom verkar helt ok! Är dom "ledande" om man ska välja det ordet? Något som talar för det ena av dom? Själv tycker jag att det lutar mot Asus-kortet. Edited August 21, 2005 by saverman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts