Jump to content
Annons

Sökes: Smörig sångare för tryckarlåt...


schopin

Recommended Posts

Hej där!

Håller på att spela in en liten tryckarlåt, men har bara ett problem. Jag är ingen sångare och jag har ingen utrustning för att spela in sång.

Jag beräknar att ha den klar (utom sången) inom några dagar och skulle bli jätteglad om någon med varm gärna pojkpopslen tryckarröst och utrustning kan lägga på sång till min låt.

För att det ska bli så oomständigt som möjligt så kan jag skicka två filer, en med melodin för sången och en utan. Sedan skickas såklart en text som också ska vara klar inom kort.

Om den/dem som tar på sig det vill så är egna idéer inget hinder, såsom små melodi/rytm-förändringar, fraseringar och så vidare.

Jag förstår att man vill höra vad det är innan man tar på sig något, men om det finns några snälla själar som kan tänka sig att göra det om låten duger, lämna intresse till mig så kan jag skicka allt som behövs via msn, mail eller liknande...

Om du inte har tid nu eller tvekar, lämna ett svagt intresse här i tråden iaf så jag får lite respons.

Jag kan inte utlova någon ersättning i dagsläget, men om det blir schysst och kanske fler framtida samarbeten så kan det kanske bli något ekonomiskt.

Vad vet jag, det kanske finns några sångare här som söker låtar eller som är duktiga och har lite tid över just nu? Jag vore innerligt tacksam hur som helst och gör allt för att det inte ska bli någon jobbigt process för den som tar på sig det.

Mvh, Sebastian

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...
GORANDJ (oregistrerad)

Hej!

Jag ställer gärna upp med sång! Inte kanske på denna låt för du ville ha det snabbt men nästa, jag har tillgång till mikrofon fr.o.m. september månad.

Sysslat med sång i 5 år aktivt. Har en stämma med mörk och ljusklang. Passar till Pop, rock, ja det mesta! Adda mig på MSN för demo: goran_148@hotmail.com

/Goran Djordjevic

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...