laslo Posted March 29, 2004 Report Share Posted March 29, 2004 LÅTNAMN: Inte bestämt ännu... ARTIST/GRUPP: Filten GENRE: Nån slags elekronicarock/pop, kanske? You choose. LÅTLÄNGD: 4.23 FORMAT: mp3 STORLEK: 7.2 MB LÅTLÄNK: Länk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted March 29, 2004 Report Share Posted March 29, 2004 Lät intressant faktiskt. Skulle kanske köras en omgång i mixern igen. Dämpa cymbalen som maler i versen? Hur som helst så gillar jag detta! 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
laslo Posted March 31, 2004 Author Report Share Posted March 31, 2004 Tack, tack! 😄 Ska pröva att dra ned cymbalen i versen. Själv har jag vant mig och tycker att det låter ganska coolt, men jag kommer ihåg att jag också tyckte att den var lite störande i början... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senser Posted March 31, 2004 Report Share Posted March 31, 2004 As skön låt. Kan se musikvideon framför mig. Hade passat bra till en mörk thriller. 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts