Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hittade ett paket samplingar på 11 skivor på emusic Länk

En skiva verkar väldigt intressant, nämligen D06 Weapons/Explosions/Violence. Känns dock lite onödigt att betala 5 995:-, när jag bara vill ha en skiva.

Så; finns det fler liknande samplingar? Har hittat några få på soundamerica.com, men ljudkvalitén på dem var inte något att hänga i granen.

Tack på förhand.

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Du får spela in eget! 😆 Nej, vet faktiskt inte. Fan, skulle inte ha skrivit alls 😛

Postat

joachime

Nej, tack så mycket.

rainydays

Mjo, mja. Och till spel.. Har man rätt att använda sådana, eller skyddas det av nån dum lag? 😛

Tack för svaren!

Postat
joachime

Nej, tack så mycket.

rainydays

Mjo, mja. Och till spel.. Har man rätt att använda sådana, eller skyddas det av nån dum lag? 😱

Tack för svaren!

Allt som är skapat av någon skyddas av upphovsrättslagen 🙂

Postat

Nä de har du förmodligen inte rätt att använda. Det är ju svårt att veta vad de ligger under för licens ju.

Men jag menade mest att det finns väl billiga skivor med ljudeffekter som de kränger till amatörfilmare? Eller det fanns det för 10 år sedan iaf. Har inte kollat efter det på senare tid 😱

Men vapengalningar finns det ju åas hur många som helst av, så jag skulle inte bli förvånad om det finns ett välsorterat arkiv med vapenljud på nätet iaf 🙂

Postat (redigerat)

Haunted-Mansion

Mjo, mja visserligen har jag inte googlat alltför hårt, men jag brukar bara hitta skitiga saker.

rainydays

Aha, okej. Tack för tipset! Lättare att hitta bra saker om man vet vad man ska söka efter 😱

Tack igen.

Redigerat av grojn
Postat (redigerat)

Man får tanka på natten när antipiratbyrån sover 🙂

Fanns massor, dåligt av mig att inte googla lite grundligare innan jag skapade tråden. My bad. 😱

Redigerat av grojn
Postat
men där kan man tom hitta ninja samplingar

😱🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.