Jump to content
Annons

Elektroskitskiss


Recommended Posts

* LÅTNAMN: I don't want to do this by myself

* ARTIST/GRUPP: Nikklas

* GENRE: Elektro?

* LÅTLÄNGD: 1:22

* KOMPOSITÖR: Niklas (jag)

* PRODUCENT: Niklas (jag)

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 1,3 mb

* STATUS: Skiss

Elektroskit 🙂 Kanske är lite kul? Jag har gjort allt ivf... blabla.... Ni behöver inte säga nåt, bryr mig inte så mkt ändå, alltså om vad ni säger. Om det inte är något jätte smart då! 😄

(kom hem från roskilde för några timmar sedan! nån annan som va där?)

Redigerat av nadom
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Alltså, skit i att jag tycker det är för mycket blippblopp för det är ju inte min genre! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Men om det "inte är din genre" varför ladda du ner låten då?

*haha* Varför lägger du upp låten om man inte ska ladda ner den då.. Folk är ju inte synska inte, man måste ju ladda ner för att kunna lyssna.

Jag gillar det här dock men du behöver variera låten lite mera tycker jag. dela upp den lite mera i olika saker som händer .. Just nu låter den som en polyfon rignsignal ju. Annars var det en skön lite glad kraftwerk-stämning (vocodern) i låten. Men se till att ha en början en mitt och ett slut på låten.

Med andra ord jobba vidare på din skiss och posta igen.. Ska bli kul och få höra vad det blir av den 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Men om det "inte är din genre" varför ladda du ner låten då?

Jag tror mig kunna avgöra om det är bra gjort eller inte. Antingen är det dåligt gjort, som jag tycker, eller så är det bortom min genre. Det är därför jag skrev så.

Men som sagt, det är inte den genren jag lyssnar ihjäl mig på.

Jobba på mannen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite för cheezy tycker jag. Det här är inte riktig min typ av musik heller. Men det känns som du själv är osäker på denna låt eftersom du bara lägger upp så kort del, så du kanske borde lyssna på dina känslor. Alla gör vi inte mästerverk varenda gång och då brukar inspirationen ta slut efter ett tag.

Jag skulle nog köra någon variation av denna, tänka om lite..

Lycka till!! 😛

Redigerat av Drik
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...