Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Eftersom jag varit medlem hÀr i över 4 mÄnader nu och lyckats bli hatad och ratad av alla som kommit i min vÀg och inte kan sjunka sÄ mycket lÀgre i folks ögon sÄ tÀnkte jag att det inte gjorde sÄ mycket om jag presenterade mig. Loppet Àr ju redan kört om man sÀger sÄ.

Mitt namn Ă€r Henrik, men gĂ„r under namnet Bob i privata sammanhang(efter Killer Bob 😆).

Jag bor i den numera bortblÄsta barrskogen de kallar SmÄland och har inte lyckats ta mig hÀrifrÄn Àn trots tappra försök.

Under hela mitt liv har jag samlat pÄ mig en rad olika personligheter. Men dessa brukar jag för enkelhetens skull dela in i fyra grupper.

Den ena, som ni sÀkert redan trÀffat Àr den torra trÄkiga nerden som sitter nÀtterna igenom och programmerar, ja nÀr han inte sitter och gnÀller pÄ forum det vill sÀga, vilket nog Àr det han gör mest om Àrligheten ska fram. Han Àr uppvÀxt med datorer och började redan som femÄring skriva tuffa program pÄ sin Sord M5. Sedemera skaffade han sig flera lekkamrater som bland annat hette C64 och Amiga men vÀxte tillslut upp och förÀlskade sig i BeOS. Detta vackra kÀrleksfulla förhÄllande varade i flera ljuva Är, men nÀr hans Àlskade vackra media-OS plötsligt dog ifrÄn honom blev han bitter och i ren desperation gick han i sÀng med Linux och dÀr sover han Àn i vÀntan pÄ Haiku.

Den andra Àr en stollig sprallig spjuver och teaterapa som gillar att hitta pÄ galna upptÄg och göra bort sigsjÀlv och sina vÀnner pÄ offentliga platser. Hans humor varierar frÄn dagispladder till spydig intelligent sarkastisk satir och allt dÀremellan. Han kommer dock ofta i klÀm mellan nummer ett och nummer tre men lever pÄ hoppet att han en dag tillsammans med nummer fyra ska erövra den grÄa vardagen.

Den tredje Àr den manodeppresiva hippien. En politiskt aktiv vegetarian som kÀmpar för den lilla mÀnniskan i samhÀllet och vill krossa allt vad globala företag och stormakter heter. Men efter det att han för nÄgra Är sedan tittade ut genom fönstret och sÄg den rÄdande verkligheten sprack bubblan, hoppet rann ut och ersattes av en lÄngvarig depression. Han blev dÀrmed allt mer tillbakadragen och blyg. Han hade hoppats pÄ att nummer tvÄ skulle hjÀlpa honom ur denna jobbiga situation, men istÀllet fann han en vÀn hos nummer ett och tillsammans smider de nu sluga planer pÄ hur de ska ta över vÀrlden och omvandla den till den utopi som trots allt hela tiden bubblat under hans blÄa yta.

Den fjÀrde Àr den misslyckade estetwannaben som vÀgrar förstÄ att han aldrig kommer att lyckas mÄla hela vÀrlden Ät sin lilla mamma. Under hela sitt liv har han fört ovÀsen, kluddrat och kladdat, knepat och knopat i hopp om att hans lilla ego ska fÄ nÄgon form av uppmÀrksamhet. Och han fortsÀtter Àn idag att göra bort sig bÄde i bild och i text. Som om inte det vore nog sÄ brukar han i sina svagaste stunder inbilla sig att han bÄde kan sjunga och spela. Detta gör han tillsammans med sina tvÄ lÄtsaskompisar i nÄgot som han kallar ett band.

Men trots hans totala förvirring sÄ har han ÀndÄ lyckats hitta hit till studio-forumet. NÄgot som nummer ett Àr evigt tacksam över.

Whirled Peas

Annons
Postat

😆

ja det hÀr var en av de mest svÄrlÀsta pressarna, men.. skitsamma..vÀlkommen hit ÀndÄ.

Postat

hej, hopp och vÀlkommen!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen!

Postat

* pust * man kan tro att du Ă€r hedersmedlem i lĂ€nkarna, om jag visste hur man gjorde och orkade sĂ„ skulle jag lagt en lĂ€nk dĂ€r till dem förstĂ„ss 😏

NÄvÀl, vÀlkommen!!

/Âź

Postat

Hej sÀger en annan smÄlÀnning!

Kul presentation!

Postat

Det var vÀrst vad man kÀnnde igen sig.... Den hÀr disociativa personligheten lider jag ocksÄ av....

VĂ€lkommen broder. 😉

Postat (redigerat)

VĂ€lkommen!

Med en sĂ„dan gedigen presentation kan du bara bli Ă€lskad frĂ„n och med nu. 😛

Mvh / djonas

Redigerat av djonas
Postat

WhÀlkomna skall ni vara alla fyra (eller var det fler?)

FrÄn oss tvÄ

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.