chriPPe Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 Tja! Jag har haft lite problem med att koppla micken från mixerbordet men nu funkar det utmärkt. Men nu kvarstår ett annat problem, jag kan inte koppla mina hörlurar till mixerbordet. Jag har både minitele utgång och "normal utgång" den "normala utgången" är den som passar i mixerbordet. Jag har nu ingen aning om vart den ska kopplas och vilka inställningar jag ska ha på datorn för att det ska fungera korrekt. Här är en bild på mitt mixerbord: BEHRINGER EURORACK UB802 Snälla hjälp mig! MVH// Christopher
Mossman Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 (redigerat) line out på ljudkortet till tape in på mixern bör vara vad du ska göra. Edit: allt som du kopplar är ctrl room out till högtalarna tape out till line-in på ljudkortet line-out på ljudkortet till tape in på mixern hörlurar i phones på mixern Redigerat 28 juni 2005 av Mossman
Claes Holmerup Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 RTFM! 🙂😆 Nåja - skämt åsido... Svensk manual finns faktiskt att hämta HÄR. 🙂 Phones är förstås den utgång som är till för lurarna - och volymen ut till dem regleras med ratten som heter Phones/Control Room.
tomzor Postat 26 juli 2005 Postat 26 juli 2005 (redigerat) Har en likadan mixer. Har kopplat så här: http://www.freewebs.com/doskalle/behringerub802_tom.jpg <<<kopiera 😄 Redigerat 26 juli 2005 av tomzor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.