Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är det bara för mig som det strular med att ladda ner lĂ„tarna som har laddats upp hĂ€r pĂ„ forumet? nĂ€r artisterna lĂ€nkar gĂ„ det fint men nĂ€r den Ă€r uppslĂ€ngd hĂ€r sĂ„ strular det titt som tĂ€tt för mig :S

Annons
The Fog (oregistrerad)
Postat

Samma hÀr. Funkar inte för mig heller.

Postat
anvÀnd rÀtt spelare....

RĂ€tt instĂ€lld funkar WMP klockrent 😛

😛

Har aldrig gillat att spela upp i browsern, dessutom gillar jag inte wmp heller 😛

Postat (redigerat)

Jag har nÀmnt det flera ggr tidigare...

För mig funkar det inte heller. PĂ„ den hĂ€r sajten... Överallt annars funkar det klockrent.

Har testat olika instÀllningar med brandvÀggar och andra prylar.

NÄn sorts instÀllning Àr det sÄ klart, men att man ska byta spelare, byta browser eller slÄ av brandvÀggar och liknande för att det inte funkar just hÀr Àr kasst!

Gör om koden för jesu namn!! Det gÄr inte ens att högerklicka och "Spara som"...

Men jag har gett upp, ingen verkar bry sig, sÄ det enda rÄd jag vill ge Àr: LÀgg upp lÄten nÄgon annanstans och lÀnka dÀrifrÄn, annars tappar ni mÄnga som vill lyssna...

Redigerat av ztevie
Postat

Det Àr alltid trist nÀr saker inte fungerar men eftersom de flesta fÄr det att fungera utan problem sÄ Àr det nog hos "er" felet sitter.

Postat (redigerat)
Det Àr alltid trist nÀr saker inte fungerar men eftersom de flesta fÄr det att fungera utan problem sÄ Àr det nog hos "er" felet sitter.

Hehe.... Menar du allvar?

SÄ du menar att om de flesta(tex 51%) fÄr det att funka ska de övriga(vi Àr nog inte sÄ fÄ) börja tjorva med brandvÀggar och annat? (NÀ, det Àr inte brandvÀggen heller.)

Jag antar att de som har problem inte har det problemet NÅGON ANNANSTANS som jag?

Givetvis Àr det nÄgon instÀllning som vi har annorlunda Àn för de som det funkar för, men nÄgonstans i koden finns nÄgot som inte de övriga 287 miljonerna musiksajter pÄ nÀtet har...

Hade jag fÄtt det hÀr problemet pÄ fler stÀllen hade jag sÄ klart varit tvungen att tÀnka om, men jag hÀvdar att det inte Àr testat nog mycket frÄn olika datorer med olika instÀllningar, dÄ hade man sÀkert sjÀlva rÄkat pÄ samma fel.

Det Àr mycket enkelt att testa att lÀgga mp3:orna som direktlÀnk, men nu har de en "mellansida" som det gÄr igenom, dÀr finns nÄt skumt...

Redigerat av ztevie
Postat

SÄ du menar att om de flesta(tex 51%) fÄr det att funka ska de övriga(vi Àr nog inte sÄ fÄ) börja tjorva med brandvÀggar och annat? (NÀ, det Àr inte brandvÀggen heller.)

Jag antar att de som har problem inte har det problemet NÅGON ANNANSTANS som jag?

Givetvis Àr det nÄgon instÀllning som vi har annorlunda Àn för de som det funkar för, men nÄgonstans i koden finns nÄgot som inte de övriga 287 miljonerna musiksajter pÄ nÀtet har...

Hade jag fÄtt det hÀr problemet pÄ fler stÀllen hade jag sÄ klart varit tvungen att tÀnka om, men jag hÀvdar att det inte Àr testat nog mycket frÄn olika datorer med olika instÀllningar, dÄ hade man sÀkert sjÀlva rÄkat pÄ samma fel.

Det Àr mycket enkelt att testa att lÀgga mp3:orna som direktlÀnk, men nu har de en "mellansida" som det gÄr igenom, dÀr finns nÄt skumt...

Jag Àr 100% allvarlig!

...men jag tror inte att det handlor om 51% som fÄr det att fungera och 49% som det inte fungerar för.

Jag menade absolut inte att uppröra nĂ„gon! 😛

Postat

Jag Àr 100% allvarlig!

...men jag tror inte att det handlor om 51% som fÄr det att fungera och 49% som det inte fungerar för.

Jag menade absolut inte att uppröra nĂ„gon! 😛

NÀ, jag Àr inte upprörd...

Det funkar sÀkert för de allra flesta, men jag menar att vi Àr ett hyfsat antal som klagat pÄ detta i olika trÄdar sÄ det handlar inte heller om 2-3 stycken heller.

jag tycker inte man ska sÀga "nÀ fan, ni Àr sÄ fÄ, ni har sÀkert fel i era instÀllningar... Vi skiter vÀl i er..."

Dert hjÀlper kanske om jag formaterar om datorn, eller byter spelare, eller byter operativsystem, eller browser...

Men mÄste jag göra det nÀr jag och de andra inte har det hÀr problemet annars? NÄgonstans?

Jag anvĂ€ner Windows XP, Windows MediaPlayer och Internet Explorer just för att de grejerna funkar med alla program, pĂ„ alla sajter osv... Det har de gjort ocksĂ„. Tills nu... 🙂

Postat

Jag har restartat datorn, prövat massor olika media-spelare, bytt webblĂ€sare, ringt SOS etc etc... MEN trots det funkar det Ă€ndĂ„ inte 😛

Vad ska jag göra?

/ En mkt nedstÀmd Viktor

Postat

Jag har nu lagt en gallup pÄ Àmnet. Det ska godkÀnnas innan det publiceras men dÄ fÄr vi kanske en antydan om hur stort problemet Àr... Och kanske uppmÀrksammar Àven Olsberg & co det ocksÄ??

Jag har restartat datorn, prövat massor olika media-spelare, bytt webblÀsare, ringt SOS etc etc... MEN trots det funkar det ÀndÄ inte

Vad ska jag göra?

/ En mkt nedstÀmd Viktor

Var inte ledsen, det Ă€r inte ditt fel... 😉

Postat
NÄn sorts instÀllning Àr det sÄ klart, men att man ska byta spelare, byta browser eller slÄ av brandvÀggar och liknande för att det inte funkar just hÀr Àr kasst!

HÄller med fullstÀndigt, varför krÄngla till det? Det gÄr ju att fixa sÄ att alla kan lyssna, sÄ vad Àr problemet?

Postat

Jo, jag inte varit med om liknande mysko... 🙁 Om jag har brandvĂ€ggen inaktiverad kan jag oftast spela lĂ„tarna direkt WinMP. Skulle jag glömma bort att inaktivera letar MP efter filen hela tiden och gĂ„r inte att stĂ€nga av ordentligt! FĂ„r stĂ€nga av den i aktivitetshanteraren och ibland hjĂ€lper inte det nĂ€r jag sen börjar om... Toppenforum men snĂ€lla Olsberg & co, ta tag i detta nu!

Postat
Jo, jag inte varit med om liknande mysko... 🙁 Om jag har brandvĂ€ggen inaktiverad kan jag oftast spela lĂ„tarna direkt WinMP. Skulle jag glömma bort att inaktivera letar MP efter filen hela tiden och gĂ„r inte att stĂ€nga av ordentligt! FĂ„r stĂ€nga av den i aktivitetshanteraren och ibland hjĂ€lper inte det nĂ€r jag sen börjar om... Toppenforum men snĂ€lla Olsberg & co, ta tag i detta nu!

Eller ta bort funktionen helt tills den fungerar för alla ... 🙁

Postat

Vi Àr medvetna om problemet och jobbar pÄ en uppdatering av hela forumet. Dock hinner jag inte med detta pÄ ett tag sÄ jag ber alla som störs av det att ha överseende nÄgon dryg mÄnad till (uppskattningsvis). Som nÀmnts i en annan trÄd, verkar Norton Internet Security vara den gemensamma faktorn som strular till det - för den som vill veta under tiden.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.