Jump to content
Annons

Nu ska vi se


Recommended Posts

Annons

Välgjort? Nej va? Det låter sjukt mycket midi! Det enda som är bra är gitarren, resten är i mina öron helt ofärdigt. Men det är ju vad jag tycker.

Jobba på!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara i mina lurar det basar nåt jävligt?

I övrigt håller jag med Thimmie, det låter gammal Roland-keyboard om kompet.

Sjysst låt annars, kan bli nåt om du jobbar på den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja alltså det faller på att inspleningen är så usel. Trummorna låter inte kul alls, låten är väl iofs lite fräck, men arrangemanget håller verkligen inte. Låter osm gjort för den närmaste sörjande skaran. Försök att hitta en trummis att spela med så lyfter det nog några snäpp. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara i mina lurar det basar nåt jävligt?

I övrigt håller jag med Thimmie, det låter gammal Roland-keyboard om kompet.

Sjysst låt annars, kan bli nåt om du jobbar på den.

hehe det är ingen Roland det är en gammal Kawai KC20.......men annars var det rätt:-) Och sen har jag ingen riktig bas utan jag simulerar den så det är det bästa jag kan få just nu (för kassan håller inte annars)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har svårt att avgöra om vissa partier är otaijta eller bara fraserade. 🙂

Ljudet i sig kan jag inte kommentera just nu. Mina gamla favorit lurar dog idag. 🙂

Får tacka dem för lång ock trogen tjänst, de var mitt främsta ljudavnjutnings värktyg i nästan 15år........

Men din "lilla" låt gorde mig glad igen.. 🙂

Jag sitter med en massa skitgrejer som låte skit hehe.......Hm måste köpa lite nya grejer när jag blir milionär :-) keyboarden är 15 år, trummaskinen i min digitalporta låter skit så det kan inte bli annat än skit. det är bara ideen jag är nöjd med. men måste ha lite stålar om man ska få det att låta lite bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

men måste ha lite stålar om man ska få det att låta lite bra.

...eller kompisar som spelar musik 🙁

Annars det är nog en del du skulle kunna förbättra för en mindre slant. Alltså några tusenlappar måste man väl satsa förstås men inte tiotusentals på en gång...

Idén är bra!! Synd att inte utnyttja den!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...