Cloudsurfer Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 "an error occured with the furity slicer in it's loading state" tror jag det stog, har fan aldrig sett det felmedelandet innan, och det pajjade hela flp filen, kan inte göra nÄnting? NÄgom som vet hur man ska lösa detta?
awt (oregistrerad) Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 jag har ocksÄ stött pÄ errors med fl's slicer, kommer dock inte ihÄg att det pajjade hela projektet... Jag annvÀnder nÀstan aldrig slicern, men jag kan prova runt lite nÀr jag Àr hemma och se om jag ocksÄ fÄr errors, har iallfall fÄtt det en gÄng. Kommer jag pÄ en lösning eller kommer fram till vad som orsakar problemet sÄ skriver jag hÀr, annars lycka till
Cloudsurfer Postat 18 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 18 juni 2005 Ja tack för att du utreder saken, Kan inte göra nĂ„got alls i projectet, vilket var ganska bra, men kan Ă„terskapa det mesta för hand đ Men sĂ€g till sĂ„ fort du har en lösning! tackar pĂ„ förhand!
awt (oregistrerad) Postat 21 juni 2005 Postat 21 juni 2005 Jag har inte hunnit titta de senaste dagarna =/ har haft fullt upp med att leta externt ljudkort som passar mig... Ska dock ta en titt sÄfort jag har tid och liksom fööörsööka fÄ slicern att fucka sÄ att jag kan se vad det beror pÄ iallfall..
Cloudsurfer Postat 21 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 21 juni 2005 Schysst utav dig, uppskattar det till max đ
Nexustwins Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Du rĂ„kar inte anvĂ€da win 98 ??? Efter en vecka började fl 4 fucka sig... Fl 3 fungerar till 98 fint ha det gött đ
Nexustwins Postat 12 augusti 2005 Postat 12 augusti 2005 NĂ„gon programerare pĂ„ fl kanske kan fixa det đ
Coffeemidget Postat 12 augusti 2005 Postat 12 augusti 2005 Kan ju ha vart sÄ att du lade in ett ljud i slicern, sedan Àndrade ljudet utanför FL, och nu lackar den ur för att nÄgra instÀllningar inte stÀmmer med den nya Àndrade slicefilen? bara gissar.
Cloudsurfer Postat 12 augusti 2005 TrĂ„dstartare Postat 12 augusti 2005 Kan ju ha vart sĂ„ att du lade in ett ljud i slicern, sedan Ă€ndrade ljudet utanför FL, och nu lackar den ur för att nĂ„gra instĂ€llningar inte stĂ€mmer med den nya Ă€ndrade slicefilen? bara gissar. Ah dĂ€r varu smart, ska kolla upp det đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.