Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

"an error occured with the furity slicer in it's loading state" tror jag det stog, har fan aldrig sett det felmedelandet innan, och det pajjade hela flp filen, kan inte göra nÄnting? NÄgom som vet hur man ska lösa detta?

Annons
awt (oregistrerad)
Postat

jag har ocksÄ stött pÄ errors med fl's slicer, kommer dock inte ihÄg att det pajjade hela projektet...

Jag annvÀnder nÀstan aldrig slicern, men jag kan prova runt lite nÀr jag Àr hemma och se om jag ocksÄ fÄr errors, har iallfall fÄtt det en gÄng.

Kommer jag pÄ en lösning eller kommer fram till vad som orsakar problemet sÄ skriver jag hÀr, annars lycka till

Postat

Ja tack för att du utreder saken, Kan inte göra nĂ„got alls i projectet, vilket var ganska bra, men kan Ă„terskapa det mesta för hand 🙂

Men sÀg till sÄ fort du har en lösning!

tackar pÄ förhand!

awt (oregistrerad)
Postat

Jag har inte hunnit titta de senaste dagarna =/ har haft fullt upp med att leta externt ljudkort som passar mig... Ska dock ta en titt sÄfort jag har tid och liksom fööörsööka fÄ slicern att fucka sÄ att jag kan se vad det beror pÄ iallfall..

• 1 mĂ„nad senare...
Postat

Du rÄkar inte anvÀda win 98 ???

Efter en vecka började fl 4 fucka sig...

Fl 3 fungerar till 98 fint

ha det gött 🙁

Postat

Kan ju ha vart sÄ att du lade in ett ljud i slicern, sedan Àndrade ljudet utanför FL, och nu lackar den ur för att nÄgra instÀllningar inte stÀmmer med den nya Àndrade slicefilen? bara gissar.

Postat
Kan ju ha vart sÄ att du lade in ett ljud i slicern, sedan Àndrade ljudet utanför FL, och nu lackar den ur för att nÄgra instÀllningar inte stÀmmer med den nya Àndrade slicefilen? bara gissar.

Ah dĂ€r varu smart, ska kolla upp det 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.