Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ha det sÄ kul...

Fan va jag vill dit!!!!!

Postat
Jag ska dit! 😳

NĂ„n berĂ€ttade att det kostar 400kr enkel till amsterdam. SĂ„ varför inte? 😛

biljetterna e slut för ett par mĂ„nader sen đŸ˜±

Postat

det Àr ett mÄste för alla electronica Àlskare eller ja varför inte bara vara en vanlig mÀnniska som gillar att stampa runt? Ett mÄste att Äla till sensation helt enkelt, mysteryland och tranceenergy fÄr vi inte glömma heller!

Postat (redigerat)

neh precis Djhex,,

Ej glömma Dance valley heller för den delen 😆

Ahh skulle vilja gÄ pÄ Black Edition!

Har filmen frÄn "The Mega Mix Black Edition 2004"

sÄ jÀvla fett va!!

Redigerat av Roha
Postat

HEhe har en del filmer frÄn sensation, mysteryland, trance energy, och fyfan vilket röjj. gÄr inte att beskriva med ord. det Àr som jag alltid sagt, trance Àr inte en musikstil, det Àr tamefan en religion!

liqwid (oregistrerad)
Postat
HEhe har en del filmer frÄn sensation, mysteryland, trance energy, och fyfan vilket röjj. gÄr inte att beskriva med ord. det Àr som jag alltid sagt, trance Àr inte en musikstil, det Àr tamefan en religion!

yeah, kan inte annat Ă€n hĂ„lla med 🙂 Är ju sĂ„ underbart att dansa till underbar musik en hel jĂ€vla natt 😉

sen kan jag oxĂ„ rekommendera q-dance festerna, lite hĂ„rdare men minst lika fett. SjĂ€lv var jag ner pĂ„ In Qontrol i mars i Amsterdam & i september blir det q-base 😳 Fast sen Ă€r jag ju Ă€ven hardstylefreak 😛

Men iaf, nĂ€sta sommar blir det sensation black, white & defqon 1 Ă€r det tĂ€nkt iaf, men usch vad dyrt det kommer bli 🙂

Postat
Och sÄ mÄste man ju besöka en coffeshop :rolleyes:

HAHA dĂ€r kom det! visste att det skulle bli snack om det sĂ„ fort nĂ„n nĂ€mner amsterdam 🙂

Postat
Shit pommes, detta krockar ju med annat 😉

Som sagt biljetterna Ă€r ju slut, sĂ„ det spelar vĂ€l ingen roll. Blir att ta sig dit nĂ€sta Ă„r. 😉

Postat
Shit pommes, detta krockar ju med annat  😉

Som sagt biljetterna Ă€r ju slut, sĂ„ det spelar vĂ€l ingen roll. Blir att ta sig dit nĂ€sta Ă„r. 😄

Eller hur.

Ni ska inte pÄ nÄgra stamp i Sthlm i sommar dÄ?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.