Jump to content
Annons

Bandnamn

the_Voice

Recommended Posts

Bandet jag sjunger i planerar att byta namn i samband med att nÀsta demo slÀpps. TyvÀrr har vi kört fast lite i vÄrt sökande och kan inte enas. Det vore dÀrför kul om nÄgon hÀr pÄ forumet kunde komma med lite passande seriösa förslag!

Vi spelar melodisk dödsmetal kan man sÀga och ni hittar oss pÄ:

www.elohimband.com

Dela pÄ andra sajter

Annons
  • Svar 80
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta Àmne

Postat mest i detta Àmne

Postat (redigerat)
Godzilla on Can

Hahaha...det bĂ€sta förslaget! 😄

Om ni inte tar det sÄ kan jag gÀrna ta det :rolleyes:

EDIT: glömde skriva mitt förslag. FAT HIPPO FUNERAL

Redigerat av Fredster
Dela pÄ andra sajter

Var den nĂ„n som möjligtvis sĂ„g det dĂ€r lilla ordet "seriösa" i frĂ„gan....? 😛

AjdĂ„, dĂ„ gick genast mina förslag "Evil Satanz", "Arne Weise Death Squad", "Sock Puppets of Doom", "Crash Test Bunnies", "Meat Beater" och "Mister Bister" bort. Det dĂ€r med namn Ă€r svĂ„rt. 😛

Dela pÄ andra sajter

Var den nĂ„n som möjligtvis sĂ„g det dĂ€r lilla ordet "seriösa" i frĂ„gan....? 🙂

AjdĂ„, dĂ„ gick genast mina förslag "Evil Satanz", "Arne Weise Death Squad", "Sock Puppets of Doom", "Crash Test Bunnies", "Meat Beater" och "Mister Bister" bort. Det dĂ€r med namn Ă€r svĂ„rt. 😛

:rolleyes:

FĂ„r jag lĂ„na Mister Bister av dig om jag nĂ„n gĂ„ng fĂ„r för mig att starta ett svenskt depprockband...? 😆

Dela pÄ andra sajter

"Arne Weise Death Squad"

Haha! Best name ever!!

Aldrig! "Stig Ossian Ericsons orkester" Àr ju fruktansvÀrt grymmare!

Dela pÄ andra sajter

FĂ„r jag lĂ„na Mister Bister av dig om jag nĂ„n gĂ„ng fĂ„r för mig att starta ett svenskt depprockband...? 😎

Heh, jodĂ„.. men dĂ„ mĂ„ste ni lova att göra en deppig rock-cover pĂ„ Sudda Sudda Sudda. 😉

Dela pÄ andra sajter

FĂ„r jag lĂ„na Mister Bister av dig om jag nĂ„n gĂ„ng fĂ„r för mig att starta ett svenskt depprockband...? 😉

Heh, jodĂ„.. men dĂ„ mĂ„ste ni lova att göra en deppig rock-cover pĂ„ Sudda Sudda Sudda. 🙂

:rolleyes:

Dela pÄ andra sajter

PunkMackan (oregistrerad)

"Triggerhappy family". "Kött, flÀsk och renar". "Fader Tords passiva".

Dettta Àr mina förslag :rolleyes: Annars Àr ju "Arne Weise Death Squad" eller

"Stig Ossian Ericssons Orkester" riktig fina namn..

Dela pÄ andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

Bandnamn: Satans Armé

.. och sÄ döper ni första skivan till Arme satan

Dela pÄ andra sajter

Bandet jag sjunger i planerar att byta namn i samband med att nÀsta demo slÀpps. TyvÀrr har vi kört fast lite i vÄrt sökande och kan inte enas. Det vore dÀrför kul om nÄgon hÀr pÄ forumet kunde komma med lite passande seriösa förslag!

Vi spelar melodisk dödsmetal kan man sÀga och ni hittar oss pÄ:

www.elohimband.com

Ett bra namn: The Voice 😐

Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.