Jump to content
Annons

Hur ser du ut? Släng upp ett foto.


Recommended Posts

Mycket tuffare än så här blir jag inte! 😉

Bilden är tagen från en CD booklet från 2005. Supreme Majesty - Elements of Creation

snakeej9.jpg

OK!

Då får du hälsa Lill Jocke från "Fille"!

(Förresten har ni tagit bilden hos Fotograf Fredrik?

Har exakt samma bakgrund på en platta vi spelade in för några år sedan o vi tog bilden där o iom att du är från Kristianstad så kan det kanske stämma?).

Fotot är taget av Erik Karlsson hos Jönsson Bilder i Kristianstad. Vi hade bara grå bakgrund och så la vi in bakgrunden i efterhand. Eller rättare sagt Chrille på CA Interactive som gjorde vår booklet. (Tillika keyboardist i bandet 🙁 )

Vilket band spelade du in platta med?

Redigerat av Snake
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Här är jag.

Pilotbrillorna är icke löstagbara, de ÄR en del av min anatomi. 😉

24.jpg

Så pass? För mig är det mobiltelefonen. Den sitter liksom fast på örat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket tuffare än så här blir jag inte! 😄

Bilden är tagen från en CD booklet från 2005. Supreme Majesty - Elements of Creation

snakeej9.jpg

OK!

Då får du hälsa Lill Jocke från "Fille"!

(Förresten har ni tagit bilden hos Fotograf Fredrik?

Har exakt samma bakgrund på en platta vi spelade in för några år sedan o vi tog bilden där o iom att du är från Kristianstad så kan det kanske stämma?).

Fotot är taget av Erik Karlsson hos Jönsson Bilder i Kristianstad. Vi hade bara grå bakgrund och så la vi in bakgrunden i efterhand. Eller rättare sagt Chrille på CA Interactive som gjorde vår booklet. (Tillika keyboardist i bandet 😮 )

Vilket band spelade du in platta med?

Oj det var 93-94 och det bandet hette Zap Yankeefy där er bakgrund såg liknande ut.

Vet oxå att körtjejerna på eran senaste platta var med i samma musikal som jag 1999.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket tuffare än så här blir jag inte! 😄

Bilden är tagen från en CD booklet från 2005. Supreme Majesty - Elements of Creation

OK!

Då får du hälsa Lill Jocke från "Fille"!

(Förresten har ni tagit bilden hos Fotograf Fredrik?

Har exakt samma bakgrund på en platta vi spelade in för några år sedan o vi tog bilden där o iom att du är från Kristianstad så kan det kanske stämma?).

Fotot är taget av Erik Karlsson hos Jönsson Bilder i Kristianstad. Vi hade bara grå bakgrund och så la vi in bakgrunden i efterhand. Eller rättare sagt Chrille på CA Interactive som gjorde vår booklet. (Tillika keyboardist i bandet 😎 )

Vilket band spelade du in platta med?

Oj det var 93-94 och det bandet hette Zap Yankeefy där er bakgrund såg liknande ut.

Vet oxå att körtjejerna på eran senaste platta var med i samma musikal som jag 1999.

Zap Yankeefy! 😎 Jag vet mycket väl vilka ni var. Jag spelade själv i "Little Yankees" på den tiden. Har för mig att ni var med på samma antivåld-gala som oss i Åhusparken någon gång 1995-96. Eller har jag helt fel? Hur som helst så känner jag igen namnet Zap Yankeefy!

Vad det gäller körtjerna så var vi väldigt imponerade. Ett par timmars jobb i studion knappt! Och då hade de knappt hört låten innan. De är förresten med på videon "making of..." som finns med på plattan. Även ett klipp HÄR!

Vilken musikal? Jesus Christ... eller?

ps. plockade bort min bild från "citeringen". Börjar bli en aningen jobbigt att se sin nuna varje gång man svarar. 😮

Redigerat av Snake
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad det gäller körtjerna så var vi väldigt imponerade. Ett par timmars jobb i studion knappt! Och då hade de knappt hört låten innan. De är förresten med på videon "making of..." som finns med på plattan. Även ett klipp HÄR!

Vilken musikal? Jesus Christ... eller?

😆

men va kort, mera videos !!!

(fast, det är nog fel tråd för det 😆 )

Link to comment
Dela på andra sajter

nice bear...

teddy1.jpg

edit: det är större nu!! 😛

nu är det så att folk vänder sig om när man kommer cyklandes i full kareta!!

edit: 😉

Redigerat av IDF
Link to comment
Dela på andra sajter

chroffa (oregistrerad)
jah3ck.jpg

Här är det vackra kortet...Sååå Det får bära eller brista  😛

Det var jättefint. Du är ju söt och det skadar inte med kvinnlig fägring på forumet. 😉 Heja Midori!

från smulan:

härligt å se vilken uppSTÅNDelse det uppstår så fort ett kort på en kvinna visas i detta ytterst manliga sammanhang!😄

nu är det här inläggen som jag citerar mer än ett år gammalt och ni har kanske (hopppas jag!..) redan tagit upp det här. men jag blir bara så irriterad. jävligt irriterad.

jag tycker det är grymmt trisst att det ska vara så trångsynt. att detta forum blir en mansgrislekplats, snälla.

"oh, va mkt uppståndelse det blev för att en tjej sa nått?"

nej, men ingen av killarna försökte posera halvnakna heller.

att sedan alla tar det för givet att, om tjejer är här, och ska "hålla på med musik", så ska dom tillfredställa och oss genom att sjunga och vara nakna.

jag förstår om tjejer inte vill komma hit faktiskt. och det är synd, för jag tycker att det drar ner hela sidans kvalité.

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
jah3ck.jpg

Här är det vackra kortet...Sååå Det får bära eller brista  🙁

Det var jättefint. Du är ju söt och det skadar inte med kvinnlig fägring på forumet. 😉 Heja Midori!

från smulan:

härligt å se vilken uppSTÅNDelse det uppstår så fort ett kort på en kvinna visas i detta ytterst manliga sammanhang!😄

nu är det här inläggen som jag citerar mer än ett år gammalt och ni har kanske (hopppas jag!..) redan tagit upp det här. men jag blir bara så irriterad. jävligt irriterad.

jag tycker det är grymmt trisst att det ska vara så trångsynt. att detta forum blir en mansgrislekplats, snälla.

"oh, va mkt uppståndelse det blev för att en tjej sa nått?"

nej, men ingen av killarna försökte posera halvnakna heller.

att sedan alla tar det för givet att, om tjejer är här, och ska "hålla på med musik", så ska dom tillfredställa och oss genom att sjunga och vara nakna.

jag förstår om tjejer inte vill komma hit faktiskt. och det är synd, för jag tycker att det drar ner hela sidans kvalité.

äh chilla, vem som vill får posera i BH eller i polotröja. & Tjejjerna som kommer har själva vett att bestämma vilka grabbar de tycker illa om.

Det är SÅ ute att inte låta chicksen bestämma själva.

Förresten, jag återkommer efter helgen med bilder. Jag fick precis en idé.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har ju Midori slutat här på forumet om jag minns rätt. Och kalla mig gärna trångsynt, men jag vill tro att Midori fick ungefär den respons hon ville.

Sen finns det ju faktiskt gott om lättklädda karlar. Här är ett exempel:

24.jpg

(Välkommen till forumet förresten ChromaWoods! 😉)

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket tuffare än så här blir jag inte! 😉

Bilden är tagen från en CD booklet från 2005. Supreme Majesty - Elements of Creation

OK!

Då får du hälsa Lill Jocke från "Fille"!

(Förresten har ni tagit bilden hos Fotograf Fredrik?

Har exakt samma bakgrund på en platta vi spelade in för några år sedan o vi tog bilden där o iom att du är från Kristianstad så kan det kanske stämma?).

Fotot är taget av Erik Karlsson hos Jönsson Bilder i Kristianstad. Vi hade bara grå bakgrund och så la vi in bakgrunden i efterhand. Eller rättare sagt Chrille på CA Interactive som gjorde vår booklet. (Tillika keyboardist i bandet 🙂 )

Vilket band spelade du in platta med?

Oj det var 93-94 och det bandet hette Zap Yankeefy där er bakgrund såg liknande ut.

Vet oxå att körtjejerna på eran senaste platta var med i samma musikal som jag 1999.

Zap Yankeefy! 🙂 Jag vet mycket väl vilka ni var. Jag spelade själv i "Little Yankees" på den tiden. Har för mig att ni var med på samma antivåld-gala som oss i Åhusparken någon gång 1995-96. Eller har jag helt fel? Hur som helst så känner jag igen namnet Zap Yankeefy!

Vad det gäller körtjerna så var vi väldigt imponerade. Ett par timmars jobb i studion knappt! Och då hade de knappt hört låten innan. De är förresten med på videon "making of..." som finns med på plattan. Även ett klipp HÄR!

Vilken musikal? Jesus Christ... eller?

ps. plockade bort min bild från "citeringen". Börjar bli en aningen jobbigt att se sin nuna varje gång man svarar. 🙁

Jo vi lirade på den galan!

Vi spelade strax innan Dia psalma på stora scenen o tror faktiskt att det var backyard babies som spelade precis innan oss.

Jo Little yankees kommer jag ihåg, var det inte den där britten dexter som oxå var med i bandet?

Jo det var jesus christ superstar där jag var jesus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Yeah, jag har köpt en ny kamera. Så vem bättre att ta kort på än mig själv?

majken-dator.jpg

Ungefär så där såg jag ut för en liten stund sen. Ahh.. datorskärmens varma sken gör inte alls att man ser sjuk ut.

Lättklädda bilder kommer förresten när jag jag gått hos psykoterapeut och hårdkört Jane Fonda's Workout-vhs. Jag lider av en svårartad Internet Disease - http://www.urbandictionary.com/define.php?...nternet+disease

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Hur fan får ni dit bilderna det finns ju ingen filskickare här 😉 fattar nada. Inte för att man är så vacker men jag tänkte fuska lite med en bild på Elvis som ung på Roskildefestivalen anno 1970 nånting, uj de va tider de. Go bärs, mycket musik och ganska gott om lera och kö till muggen.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fan får ni dit bilderna det finns ju ingen filskickare här 😄 fattar nada. Inte för att man är så vacker men jag tänkte fuska lite med en bild på Elvis som ung på Roskildefestivalen anno 1970 nånting, uj de va tider de. Go bärs, mycket musik och ganska gott om lera och kö till muggen.

Göran

jag lade min bild på mitt webhotel.. annars fins det ju typ imagehack o likande sidor du kan läggaden på😉

ELVIS LEVER!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har ju Midori slutat här på forumet om jag minns rätt. Och kalla mig gärna trångsynt, men jag vill tro att Midori fick ungefär den respons hon ville.

Sen finns det ju faktiskt gott om lättklädda karlar. Här är ett exempel:

24.jpg

(Välkommen till forumet förresten ChromaWoods! 😄)

/Majken

Ooh taack! Känns som jag har kommit helt rätt.

Och... ja.. hehe... Skyller på min lilla lägenhet... den är alldeles för jäkla varm. Det första man gör när man kommer hem är typ STRIP DOWN!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och... ja.. hehe... Skyller på min lilla lägenhet... den är alldeles för jäkla varm. Det första man gör när man kommer hem är typ STRIP DOWN!

Du, då är vi två. Jag vettefan när jag ska vänja mig vid det här bedrövliga Stockholms-klimatet. Det är ju konstant varmt och kvavt.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Och... ja.. hehe... Skyller på min lilla lägenhet... den är alldeles för jäkla varm. Det första man gör när man kommer hem är typ STRIP DOWN!

Du, då är vi två. Jag vettefan när jag ska vänja mig vid det här bedrövliga Stockholms-klimatet. Det är ju konstant varmt och kvavt.

/Majken

Åja, vänta du bara ett par månader så kommer vi alla gnälla över en annan typ av klimat... 😕

...ett klimat som i mitt fall förvärras ytterligare av min snåle hyresvärd som inte behagar dra på elementen tillräckligt. :rolleyes:

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket tuffare än så här blir jag inte! 🙂

Bilden är tagen från en CD booklet från 2005. Supreme Majesty - Elements of Creation

OK!

Då får du hälsa Lill Jocke från "Fille"!

(Förresten har ni tagit bilden hos Fotograf Fredrik?

Har exakt samma bakgrund på en platta vi spelade in för några år sedan o vi tog bilden där o iom att du är från Kristianstad så kan det kanske stämma?).

Fotot är taget av Erik Karlsson hos Jönsson Bilder i Kristianstad. Vi hade bara grå bakgrund och så la vi in bakgrunden i efterhand. Eller rättare sagt Chrille på CA Interactive som gjorde vår booklet. (Tillika keyboardist i bandet 😛 )

Vilket band spelade du in platta med?

Oj det var 93-94 och det bandet hette Zap Yankeefy där er bakgrund såg liknande ut.

Vet oxå att körtjejerna på eran senaste platta var med i samma musikal som jag 1999.

Zap Yankeefy! 🙂 Jag vet mycket väl vilka ni var. Jag spelade själv i "Little Yankees" på den tiden. Har för mig att ni var med på samma antivåld-gala som oss i Åhusparken någon gång 1995-96. Eller har jag helt fel? Hur som helst så känner jag igen namnet Zap Yankeefy!

Vad det gäller körtjerna så var vi väldigt imponerade. Ett par timmars jobb i studion knappt! Och då hade de knappt hört låten innan. De är förresten med på videon "making of..." som finns med på plattan. Även ett klipp HÄR!

Vilken musikal? Jesus Christ... eller?

ps. plockade bort min bild från "citeringen". Börjar bli en aningen jobbigt att se sin nuna varje gång man svarar. 😛

Jo vi lirade på den galan!

Vi spelade strax innan Dia psalma på stora scenen o tror faktiskt att det var backyard babies som spelade precis innan oss.

Jo Little yankees kommer jag ihåg, var det inte den där britten dexter som oxå var med i bandet?

Jo det var jesus christ superstar där jag var jesus.

Jag har också för mig att det var Backyard Babies och vi spelade nog precis innan dem på stora scenen. Denna spelning var ingen höjdare av flera anledningar:

1. Mitt på dagen.

2. En fjortis-roddare skulle vara duktig och flytta en 3-fas-kabel och drog helt enkelt ut den. PANG! Där gick min förstärkare åt helvete en timme innan vi skulle gå på. Fick fara in till "Musikaffären" och låna en sketen top som knappt gick att spela på. 😳

3. Sångaren (japp, Dexter) fick kvällen innan akut operera en inflamerad tand och fick sjunga med tre stygn i gommen 🙂

Annars var det kul med så mycket lokala band blandat med kända.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket tuffare än så här blir jag inte! 😳

Bilden är tagen från en CD booklet från 2005. Supreme Majesty - Elements of Creation

OK!

Då får du hälsa Lill Jocke från "Fille"!

(Förresten har ni tagit bilden hos Fotograf Fredrik?

Har exakt samma bakgrund på en platta vi spelade in för några år sedan o vi tog bilden där o iom att du är från Kristianstad så kan det kanske stämma?).

Fotot är taget av Erik Karlsson hos Jönsson Bilder i Kristianstad. Vi hade bara grå bakgrund och så la vi in bakgrunden i efterhand. Eller rättare sagt Chrille på CA Interactive som gjorde vår booklet. (Tillika keyboardist i bandet 😆 )

Vilket band spelade du in platta med?

Oj det var 93-94 och det bandet hette Zap Yankeefy där er bakgrund såg liknande ut.

Vet oxå att körtjejerna på eran senaste platta var med i samma musikal som jag 1999.

Zap Yankeefy! 😄 Jag vet mycket väl vilka ni var. Jag spelade själv i "Little Yankees" på den tiden. Har för mig att ni var med på samma antivåld-gala som oss i Åhusparken någon gång 1995-96. Eller har jag helt fel? Hur som helst så känner jag igen namnet Zap Yankeefy!

Vad det gäller körtjerna så var vi väldigt imponerade. Ett par timmars jobb i studion knappt! Och då hade de knappt hört låten innan. De är förresten med på videon "making of..." som finns med på plattan. Även ett klipp HÄR!

Vilken musikal? Jesus Christ... eller?

ps. plockade bort min bild från "citeringen". Börjar bli en aningen jobbigt att se sin nuna varje gång man svarar. 😆

Jo vi lirade på den galan!

Vi spelade strax innan Dia psalma på stora scenen o tror faktiskt att det var backyard babies som spelade precis innan oss.

Jo Little yankees kommer jag ihåg, var det inte den där britten dexter som oxå var med i bandet?

Jo det var jesus christ superstar där jag var jesus.

Jag har också för mig att det var Backyard Babies och vi spelade nog precis innan dem på stora scenen. Denna spelning var ingen höjdare av flera anledningar:

1. Mitt på dagen.

2. En fjortis-roddare skulle vara duktig och flytta en 3-fas-kabel och drog helt enkelt ut den. PANG! Där gick min förstärkare åt helvete en timme innan vi skulle gå på. Fick fara in till "Musikaffären" och låna en sketen top som knappt gick att spela på. 😛

3. Sångaren (japp, Dexter) fick kvällen innan akut operera en inflamerad tand och fick sjunga med tre stygn i gommen 🙂

Annars var det kul med så mycket lokala band blandat med kända.

Vi spelade iofs på kvällen (näst sist).

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)
Hur fan får ni dit bilderna det finns ju ingen filskickare här 🙂 fattar nada. Inte för att man är så vacker men jag tänkte fuska lite med en bild på Elvis som ung på Roskildefestivalen anno 1970 nånting, uj de va tider de. Go bärs, mycket musik och ganska gott om lera och kö till muggen.

Göran

jag lade min bild på mitt webhotel.. annars fins det ju typ imagehack o likande sidor du kan läggaden på😎

ELVIS LEVER!

OK ska försöka klura ut det. Iofs. så är man ju ful som stryk så det kankse är bäst att låta bli 😆 .

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...