Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan Chansar på att det står mellan de två söta.
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan Kul att jag hade rätt. Så, nu gick det över.
Fidden Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan Första gången jag såg Timo var där på Oscars nattklubb i Varberg år 2000, när han spelade på sin gitarr och sjöng sin falcett bakom Håkan Hellström.
slejnard Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Yeah han är bra! Inte hunnit lyssna ännu neosus! Är så seg i colat och har så mycket att göra och är så trött däremellan. Livet.
Neosus Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Känn inget tvång, det är lugnt för mig Slej! Ta en sak i taget! 1
Naymari Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan (redigerat) 4 hours ago, Dark Of Light said: Korslagda Kukar hade varit lite mer vågat och rebelliskt. Å andra sidan gubbrock är inte speciellt rebelliskt. Mycke´gubbhäng äreh. är det inte samma refräng som Gunilla Persson tävlade med förra året? Redigerat 13 timmar sedan av Naymari
Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan 6 timmar sedan sa Naymari: är det inte samma refräng som Gunilla Persson tävlade med förra året? Recycling.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.