Dark Of Light Postat Lördag kl 15:56 Postat Lördag kl 15:56 Dina matematiska kunskaper är beundransvärda!
slejnard Postat Lördag kl 16:07 Postat Lördag kl 16:07 10 minuter sedan sa Dark Of Light: Dina matematiska kunskaper är beundransvärda! Du kan va 😦
Dark Of Light Postat Söndag kl 05:54 Postat Söndag kl 05:54 Uppåhoppah jag har stannat till här om ni ska med, åker om 20 min. Egen kpd medtages! 2
Dark Of Light Postat Söndag kl 06:48 Postat Söndag kl 06:48 (redigerat) En vända till (sa flickan) om 10. Egna kläder medtages! (sa flickan det?) Redigerat Söndag kl 06:50 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat Söndag kl 07:41 Postat Söndag kl 07:41 (redigerat) Står här i tidningen om att folk med stort sömnbehov ofta har potensstörningar... hm. Redigerat Söndag kl 07:44 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat Söndag kl 07:45 Postat Söndag kl 07:45 Ja, det behöver ju givetvis inte vara sant å andra sidan finns det ju folk som läser horoskåp också...
slejnard Postat Söndag kl 07:53 Postat Söndag kl 07:53 1 timme sedan sa Dark Of Light: Uppåhoppah jag har stannat till här om ni ska med, åker om 20 min. Egen kpd medtages! Jag vill följa! Har bussen gått?
slejnard Postat Söndag kl 07:58 Postat Söndag kl 07:58 Det hade den. Stått ute och väntat i -24 nu en stund. Morn å KPD! ☕️
slejnard Postat Söndag kl 14:15 Postat Söndag kl 14:15 13 minuter sedan sa Fidden: Vad visade gradskivan? 180 grader på airfryern! 👍
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.