Fidden Postat Lördag kl 07:54 Postat Lördag kl 07:54 Sent till namngivningscermonin nominerar jag klaver-Trump 1
slejnard Postat Lördag kl 08:37 Postat Lördag kl 08:37 3 minuter sedan sa CHAE: Jaha ja, se där minsann Kloka tjejer!
slejnard Postat Lördag kl 08:38 Postat Lördag kl 08:38 Jag drömde förresten att jag gick med en björn i koppel. Han sket men jag behövde inte plocka upp. Kan det varit Pruttin?
CHAE Postat Lördag kl 09:20 Trådstartare Postat Lördag kl 09:20 41 minuter sedan sa slejnard: Jag drömde förresten att jag gick med en björn i koppel. […] Ta en taxi nästa gång. 1
CHAE Postat Lördag kl 09:42 Trådstartare Postat Lördag kl 09:42 1 timme sedan sa Fidden: Sent till namngivningscermonin nominerar jag klaver-Trump Ingen kan väl vara så blåst?
Dark Of Light Postat Lördag kl 11:27 Postat Lördag kl 11:27 2 timmar sedan sa slejnard: Jag drömde förresten att jag gick med en björn i koppel. Han sket men jag behövde inte plocka upp. Kan det varit Pruttin? Jag läste björn i kapell...
slejnard Postat Lördag kl 11:51 Postat Lördag kl 11:51 Ja jag vet! oerhört vackert ute! Men kallt! 🥶-24.
CHAE Postat Lördag kl 13:15 Trådstartare Postat Lördag kl 13:15 1 timme sedan sa Dark Of Light: Tack! Varsågod! 22 minuter sedan sa Neosus: Sembla! Vafan?!😲
Dark Of Light Postat Lördag kl 15:22 Postat Lördag kl 15:22 Instruktionerna oklara, fastnade med ballen i takfläkten.
CHAE Postat Lördag kl 15:32 Trådstartare Postat Lördag kl 15:32 (redigerat) 10 minuter sedan sa Dark Of Light: Instruktionerna oklara, fastnade med ballen i takfläkten. Ja, det är ju ändå lördag och allting. Redigerat Lördag kl 15:33 av CHAE
slejnard Postat Lördag kl 15:35 Postat Lördag kl 15:35 Tror jag ska göra introgitarren lite blötare å lite annat jox.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.