CHAE Postat 1 timme sedan Trådstartare Postat 1 timme sedan Är det bara jag eller är det inte lite Pennywise över Rönninge-Vilma?🤔🤨 Utseendemässigt menar jag; stort huvud, lite stormigt hår, fullkomligt bindgalen…
Fidden Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan hög panna, stora öron och kajal, det är kvalitéer som får en att utstråla DET.
Dark Of Light Postat 15 minuter sedan Postat 15 minuter sedan 1 timme sedan sa slejnard: Det har jag å varit. En bra ålder 👍😊☕️ Absolut men den går över ganska snabbt. 1 timme sedan sa CHAE: Mjo, en bra mellanålder skulle jag vilja påstå. Absolut men den går över ganska snabbt. 1 timme sedan sa Fidden: Tisdag... men KPD! Absolut men den går över ganska snabbt.
Dark Of Light Postat 13 minuter sedan Postat 13 minuter sedan 1 timme sedan sa Fidden: hög panna, stora öron och kajal, det är kvalitéer som får en att utstråla DET. It-girl? Fast det är ju inte så mycket girl över honom rent faktiskt sett.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.