Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan (redigerat) 49 minuter sedan sa slejnard: Ojdå inte kul 🥲 Näh men sånt händer... 23 minuter sedan sa Micke H: Hur gick det med bilen? Hur gick det med dig? Körde buss (såg du inte den pedagogiska grafiken?😁), lite småskador i fram, jag klarade mig finfint värre för rådjuret. Redigerat 5 timmar sedan av Dark Of Light
Fidden Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 12 minuter sedan sa Dark Of Light: Lite småskador i fram Åh nej... Vad ska grannar och kollegor säga. 😟
Linus Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan (redigerat) Hette rådjuret Jesse Jackson? 🤪 Redigerat 5 timmar sedan av Linus 1
Dark Of Light Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan 4 timmar sedan sa Fidden: Åh nej... Vad ska grannar och kollegor säga. 😟 Ja på bussen alltså. Jag är intakt!
CHAE Postat 56 minuter sedan Trådstartare Postat 56 minuter sedan 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Näh men sånt händer... Körde buss (såg du inte den pedagogiska grafiken?😁), lite småskador i fram, jag klarade mig finfint värre för rådjuret. Nåja, du undkom utan personskador och det är det viktigaste💜 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.