Dark Of Light Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Faen vet om jag orkar se mello ikväll. Upp me tuppen imorn juh.
Neosus Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Intetsägande låtar ikväll så inget man missar om man hoppar över det.
Dark Of Light Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan 3 minuter sedan sa Neosus: Intetsägande låtar ikväll så inget man missar om man hoppar över det. Ja, det är ju alltid så i början av sörjan men här ger jag mina två cent om dem alla. 1. Glitter Arwin ser ut som en Erik Saade kopia och visst är det någon form av dagispop det här. Näh, går inte hem i källaren. 2. Oxygen. Laila Adéle må ha en igenkännings faktor i sitt efternamn och visst finns det Bond vibbar i låten men det räcker inte. 3. Honey, Honey. Robin Bengtsson sjunger ho, hoo. Nej... Jag kommer inte på något mer att skriva om den här. 4. My System. Felicia, den maskerade (varför? Ansiktet finns ute på nätet sedan Hedenhös...) kvinnan har ändrat riktning en smula. Kanske mognat en del som artist. Modernt så det förslår. Den här funkar, av låtarna hittills. 5. Där Hela Världen Väntar. Klara Almström, en ung kicka sjunger med en röst som blandar Laleh med Maggio, touchar Ida Lova och ger en smula Hellström vibbar. Kan det vara något? Kanske inte för mello men på radion kommer den här att spelas kan jag tänka! 6. Rakt In i Elden. Bransta City Släckers gör sin andra (eller är det tredje?) comeback. Låter som man förväntar sig. Någon jämförde det här med en dagen efter pizza. Man vet vad man får, blir nöjd och går vidare. Ja... kanske lite så.
Fidden Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan Lyssnade på de korta klippen i torsdags, men kommer inte ihåg nåt. Jag håller ställningarna om ni hittar på något mer givande.
Fidden Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Nu ska svenska folket skopa fram guld från bottenskrapet. Känns omöjligt. Gillade visserligen maggio-tjejen, får heja på den.
Overkill Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Det värsta var att jag hade tänkt stoppa den rakt in i Logic via ljudkortet men då visade sig att ljudkortet var för gammalt. Funkar inte på macar med Apple Silicon-chip tydligen. Så får vänta lite tills jag har ett nytt.
slejnard Postat 47 minuter sedan Postat 47 minuter sedan Ja upp å ner å in å ut men det lunkar på. Med dig då?
slejnard Postat 42 minuter sedan Postat 42 minuter sedan Mixar på med årets första ”nya” låt. Ingen remake. Hur låter det månne? https://www.dropbox.com/scl/fi/jzcokyiq4gnuk1oe20yjl/First-2026-NY-TEST-v1.mp3?rlkey=b5x47shlramvu32pg86c0ctjp&st=ydym5nkl&dl=0
CHAE Postat 8 minuter sedan Trådstartare Postat 8 minuter sedan @Overkill Precis hemkommen från Thomas Stenström-konsert (i Kalmar). Jävligt trevligt att höra från dig btw❤️ Hur är det med dig?!?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.