slejnard Postat 6 februari Postat 6 februari 50 minuter sedan sa Naymari: Här är allt som vanligt ser jag Ja en föränderlig värld utanför men längsta består.
CHAE Postat 6 februari Trådstartare Postat 6 februari 1 timme sedan sa Naymari: Här är allt som vanligt ser jag Indeed
slejnard Postat 6 februari Postat 6 februari Mixar och står i. Börjar känna mig nöjd efter lite fix! Ni får strax höra om ni vill
Neosus Postat 6 februari Postat 6 februari Jo jag tycker det är bra nu! Snyggt jobbat slej! Håller med om att basen är svårt att få till. 1
slejnard Postat 6 februari Postat 6 februari Ja så förbajsat. Lätt att det blir för mycket bas- eller för lite. Tack neo!
slejnard Postat Fredag kl 21:19 Postat Fredag kl 21:19 Varit och sett tribut till toto i Luleå. Bra skit!
Dark Of Light Postat Lördag kl 04:10 Postat Lördag kl 04:10 Var den nåt lik då, trots att den sket? 1
slejnard Postat Lördag kl 06:22 Postat Lördag kl 06:22 Hunnit dricka tre ☕️☕️☕️ medans ni sov. 😴 Upp å hoppa! Sambon å hunden sover också.
Dark Of Light Postat Lördag kl 09:20 Postat Lördag kl 09:20 54 minuter sedan sa slejnard: Jobbar du? Ja, har hunnit med några Befinner mig i Hjo. Hjo då, föga upphetsande vyer här vintertid så någon bild blir det inte.
Dark Of Light Postat Lördag kl 09:21 Postat Lördag kl 09:21 4 timmar sedan sa slejnard: Vaknade 5.20 😳 Ja, det är bedrövligt vad ni sover...
Dark Of Light Postat Lördag kl 10:46 Postat Lördag kl 10:46 1 timme sedan sa slejnard: Hjovars. Där har jag aldrig varit. Ett litet ställe. Ligger fint vid Vättern, god rökt fisk samt glass tillverkning. Lever upp på sommaren, smådött vinter halvåret.
Dark Of Light Postat Lördag kl 12:10 Postat Lördag kl 12:10 Finns en del liknande småorter här ikring. Blommar upp på sommaren, dör på vintern. Karlsborg är en annan sådan. Kpd? Varmt idag! -2°
Dark Of Light Postat Lördag kl 12:48 Postat Lördag kl 12:48 21 minuter sedan sa Neosus: Rökt glass? Nej, aldrig faktiskt.
slejnard Postat Lördag kl 13:00 Postat Lördag kl 13:00 Inte? 😳 vart guld å silver. Härligt tjejer! 20 km under timmen. GULD! Jag tror att om jag fick skidra utan upp och nerförsbackar så skulle det nog gå klara under en timme!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.