Fidden Postat 30 januari Postat 30 januari Sitt inte här och sitt, fokusera nu på det flexibla partiet i mellangärdet... Av bussen alltså.
Neosus Postat 30 januari Postat 30 januari Och glöm inte att säkra lasten så att den inte studsar omkring!
Dark Of Light Postat 30 januari Postat 30 januari (redigerat) Här lämnar man tråden en stund och sedan får man älskogstips. Jag är ju för faen DoL! (ja,. hon tyckte det där var väldigt roligt...) Redigerat 30 januari av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 30 januari Postat 30 januari Det är ju för faen som att ge Oppenheimer lite sprängtips!
CHAE Postat 31 januari Trådstartare Postat 31 januari 50 minuter sedan sa Fidden: Ja det är märkligt... Jag kan ju ingenting om bussar. AF vet. 1
slejnard Postat 31 januari Postat 31 januari 9 timmar sedan sa Dark Of Light: Jag antar att ni skriver om På Spåret och inte mina sexatletiska öfningar ikväll? Ja. Riktigt bra. Klarade några poäng. Eva Dahlgren sjunger bra fortfarande! 9 timmar sedan sa Dark Of Light: Hon hälsar btw Hälsa tillbaka!
Fidden Postat 31 januari Postat 31 januari Men imorgon är det februari. Första vårmånaden, som jag brukar tänka när jag har mina optimistiska dagar. Och det har jag idag.
slejnard Postat 31 januari Postat 31 januari Februari ja. Ljusare men fortfarande ganska kall 🥶 för det mesta. Vi har ovanligt lite snö för årstiden. Skönt! Nu är vi å kollar hockey. 2+1 hittills för barnbarnet (bonus).
CHAE Postat 31 januari Trådstartare Postat 31 januari (redigerat) Lagar mat. Det blir marinerade kycklingfiléer, potatisgratäng, grönpepparsås och gelé. KOM IN OCH ÄÄÄÄT!!! Redigerat 31 januari av CHAE 2
Neosus Postat 31 januari Postat 31 januari De vart pasta och köttfärssås här! OCH semla i efterrätt! 1
Dark Of Light Postat 31 januari Postat 31 januari Betydligt enklare här idag. Pommes, fiskpinnar, remouladesås. Hm, så jänkarna ska till månen igen då. Inte så bemannat men ändå...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.