Fidden Postat Fredag kl 07:20 Postat Fredag kl 07:20 Det är ju ändå tur att Hitler och dom tvingas städa toaletterna, med tanke på kaffekonsumtion och den biten... 2 1
slejnard Postat Fredag kl 07:46 Postat Fredag kl 07:46 10 timmar sedan sa CHAE: Du (och ni andra också) borde se den; vissa scener är nästan bisarrt drömlika (och det finns en anledning till det). Ok ja jag kanske ser den då. Morn å KPD
CHAE Postat Fredag kl 09:34 Trådstartare Postat Fredag kl 09:34 (redigerat) Dessvärre måste jag meddela att jag inte kommer att få mitt Polarpris 2026 :angrü: Redigerat Fredag kl 09:35 av CHAE
slejnard Postat Fredag kl 10:59 Postat Fredag kl 10:59 6 minuter sedan sa Neosus: Vi borde fixa en pÖLar priset istället... Här har du en 🍺
slejnard Postat Fredag kl 11:31 Postat Fredag kl 11:31 Inte jag heller. Därför GER jag bort den. Först till kvarn får malta 1
Neosus Postat Fredag kl 13:55 Postat Fredag kl 13:55 Länge sedan jag har käkat sushi men de e gött ändå! Schuu!
Discipuli Postat Fredag kl 15:06 Postat Fredag kl 15:06 On 2026-01-22 at 14:41 sa slejnard: Vad kul för dig. Det är alltid kul med nya grejer. Hoppas du får trevligt med Suno men glöm inte att spela med dina egna händer också och gärna med vänner. Tråkigt med arbetslöshet. Min musikhobby ger mycket glädje och är givande. Skingrar tankarna från andra bekymmer. Jag har Akustiskt piano. Vi har gift oss. Men hon har inget namn.
Discipuli Postat Fredag kl 15:10 Postat Fredag kl 15:10 Så här i efterhand var det kanske inte såklokt att skriva, " hon har inget namn" i den här tråden... Yikes...😬
Discipuli Postat Fredag kl 15:19 Postat Fredag kl 15:19 Summerat så här använder jag Suno. Laddar alltd upp mina egna original. Väljer cover, stil, skriver 20% 30% text , man kvinna för sång och sen är det inställningar med hur mycket källmaterialet o stil och " crazy" resultat skall spela in i AIs tankeprocessen i sin framställning av en cover. Så 99% av mina låtar har httils sitt ursprung i min egen musik. Nu börjar jag även kika på Suno studio. Tonalic är ett enda dagis för musiker. Det tar aldrig slut med riff och komp. Som är inspelat av skickliga musiker. Namngivna och profilerade. Då är det ändå bara några veckor gammalt. Växer med nytt innehåll och nya profiler hela tiden. Rekommenderas att bara prova det. Ett fräscht koncept med många lärorika aspekter.
Dark Of Light Postat Fredag kl 15:21 Postat Fredag kl 15:21 8 minuter sedan sa Discipuli: Så här i efterhand var det kanske inte såklokt att skriva, " hon har inget namn" i den här tråden... Yikes...😬 Då får vi döpa henne! Förslag längstah! 1 1
Discipuli Postat Fredag kl 15:21 Postat Fredag kl 15:21 Trevlig helg allesamman! ( lite Helt apropå som dök upp i youtube, Rosa mannen mfl )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.