Micke H Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Du menar att det spårar ur? Just nu är det mest Freight Pain. Men förhoppningsvis blir det snart Straight Train hela vägen till Freight Gain.
Discipuli Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Just nu, UAD gratis drive på en gammal PreAmp/EQ. https://www.uaudio.com/products/610-collection
Neosus Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan (redigerat) Redigerat 20 timmar sedan av Neosus 1
Micke H Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan Såhär känner jag efter att ha kollat på den där videon:
Neosus Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan Ja den e krånglig! Jag kör en variant på den men låter inte i närheten så där bra!
CHAE Postat 19 timmar sedan Trådstartare Postat 19 timmar sedan 2 plusgrader, snöblandat regn och moddigt utav bara fan. Fryser det här på blir det problem😨
Fidden Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Det hade redan börjat frysa på här nu när jag gick hem.
Dylfnert Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 3 timmar sedan sa Neosus: Janne Strindberg en fingerpicker från Linköping lirade den här om jag inte minns fel. Jag plinkar den också så gott det går men inte riktigt med samma flyt. Det är lite lurigt det där med alternating bas
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Jag lägger ner det där innan jag ens börjat. Blir bara förbajjad.
slejnard Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 5 timmar sedan sa CHAE: 2 plusgrader, snöblandat regn och moddigt utav bara fan. Fryser det här på blir det problem😨 5 timmar sedan sa Fidden: Det hade redan börjat frysa på här nu när jag gick hem. Hur mycket snö har ni? Det har inte tinat bort än alltså? Brukar den vara så här länge för er?
Fidden Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Det händer, men inte ofta. Är nog inte mer än en decimeter nu när det sjunkit ihop. Kanske mer på höglandet. 1
Dark Of Light Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 8 timmar sedan sa Fidden: Det händer, men inte ofta. Är nog inte mer än en decimeter nu när det sjunkit ihop. Kanske mer på höglandet. Det är högarnas fel!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.