Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej - jag har gett mig på utmaningen att skriva en jullåt och här är resultatet. Vore kul om någon ville lyssna och lämna någon kommentar! 🙂 

Med vänlig hälsning
Thomas

• Tack! 1
Annons
Postat

Kan man bli annat än imponerad? Nej.

💯🙏

Mixkritik eller feedback, Inte nu. Det får vänta, nu är jag på en snöig gata i Göteborg o promenerar. Från soffan.

• Gilla 1
Postat

Gjort denna i Suno eller?

trevlig låt.

• Gilla 1
Postat
8 hours ago, slejnard said:

Fin sång! 👍 vem sjunger? Kanske lite mindre reverb på gitarren vore önskvärt så här till jul. God Jul 🎄 

Tack - det är en kompis som sjunger! Jag har medvetet lite extra reverb just för att skapa rätt känsla - men jag tog kanske i lite för mycket 😊

• Gilla 1
Postat
6 hours ago, Discipuli said:

Kan man bli annat än imponerad? Nej.

💯🙏

Mixkritik eller feedback, Inte nu. Det får vänta, nu är jag på en snöig gata i Göteborg o promenerar. Från soffan.

Oj - stort tack! 🙏😁

• Gilla 1
Postat
57 minutes ago, Nbient said:

Gjort denna i Suno eller?

trevlig låt.

Tack! 🙏 Nej - inget Suno här inte. Akustiskt gitarr + Audio Imperia-stråkar i Logic + sång.

• Gilla 2
Postat
36 minuter sedan sa crexes:

Tack - det är en kompis som sjunger! Jag har medvetet lite extra reverb just för att skapa rätt känsla - men jag tog kanske i lite för mycket 😊

Din kompis har en perfekt röst för denna låten. Mycket djup och bredd. Bra mixad röst. 

Helt ärligt var din kompis röst o låtens varma känsla den bästa kvinnliga sångerska och låt kombination jag hört på väldigt länge.

• Gilla 1
Postat
11 hours ago, Discipuli said:

Din kompis har en perfekt röst för denna låten. Mycket djup och bredd. Bra mixad röst. 

Helt ärligt var din kompis röst o låtens varma känsla den bästa kvinnliga sångerska och låt kombination jag hört på väldigt länge.

Fantastisk kul att höra - gör mig väldigt glad och jag ska vidarebefordra din feedback 🙏😊 Just ”värmen” som du nämner har varit en stor målsättning när jag spelat (t.ex. tumme/fingrar istället för plektrum, mjuk strumming, prioritera mittenregistret på gitarren etc) och hela produktionen/mixen.

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.