J Olov Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Första inlägget här på forumet! När jag gör musik är det inget annat än gitarren och texten som intresserar mig, men hur gör man visor minnesvärda för andra? Just den här biten är nog lite inspirerad av Dylans 'Tomorrow is a long time' med Am hammerons på G ackordet. Tog en promenad och mådde bra en stund, tills jag inte gjorde det. Kanske lite det texten handlar om. Jag skriver musik för mig själv, då det är fint att kolla tillbaka på gamla slice of lifes man har haft. Men det hade ju varit roligt om någon annan än min tjej tyckte dom var bra 🤩 ögonblick.mp3
Dylfnert Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Tjenare och välkommen Dessvärre så gick det inte att spela din visa av nån underlig anledning. Jag har ingen aning om hur man gör det faktiskt men för mig kom det en för några år sedan och den hörde en Rysk kompositör som tydligen gillade den. Kort historia han ville testa att göra egen musik till den så det fick han. Han gjorde två och här är en av dom. Båda blev minst sagt väldigt ovisliga eller vad man ska säga. Här är en av dom i nån slags world music disko liknande kläder. I övrigt verkar gamla Levin gitarrer funka bra till nån slags vis musik om man stämmer dom i öppen G.
Straycatsanddogsonweed Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Kan du inte bara lägga upp alla dina filmer i en och samma tråd, du verkar skriva inlägg som en ursäkt för att posta dina fimer.
Dylfnert Postat 50 minuter sedan Postat 50 minuter sedan 1 timme sedan sa Straycatsanddogsonweed: Kan du inte bara lägga upp alla dina filmer i en och samma tråd, du verkar skriva inlägg som en ursäkt för att posta dina fimer. Det är väl inget att be om ursäkt för att man gjort en visa. Härmed har du hundra procents tillåtelse att fullkomligt bomba mina trådar med dina videos. Knock yourself out mannen. Lägg noga märke till att jag inte är en taskmört som märker ord men det stavas filmer. Ha det
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.