Dark Of Light Postat 4 mars Postat 4 mars 58 minuter sedan sa slejnard: Å börsen går bra? Jag kan inte klaga... 1
Neosus Postat 4 mars Postat 4 mars Bussen går som på Vasaloppet, det är en jävla massor av dom som åker... 1
Fidden Postat 5 mars Postat 5 mars 11 timmar sedan sa Analogfreak: Ska ni se Trumps tal i natt? Vad är det för tal? 80085?
Neosus Postat 5 mars Postat 5 mars Dom sade de på teve! Att de e ostbågens dag alltså! Jag har nästan blivit beroende av ostbågar!
slejnard Postat 5 mars Postat 5 mars Avalanche fick mig att tänka på filmen Avalon med Johannes Brost. Urbota dålig film. Kanske en av de sämsta jag sett.
slejnard Postat 5 mars Postat 5 mars 33 minuter sedan sa slejnard: Avalanche fick mig att tänka på filmen Avalon med Johannes Brost. Urbota dålig film. Kanske en av de sämsta jag sett. Stand by me och den gröna milen. Två av de bästa!
Dark Of Light Postat 5 mars Postat 5 mars (redigerat) 17 minuter sedan sa Analogfreak: Ostbågen har fläckar men det har inte korven. Skulle nog säga precis tvärtom. Redigerat 5 mars av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 5 mars Postat 5 mars 19 timmar sedan sa slejnard: Men hur går bussen? El eller diesel? De går inte. De rullar 😀 de jag kör är gasdrivna. Eldrivna är på gång men det lär dröja. 1
slejnard Postat 5 mars Postat 5 mars 44 minuter sedan sa Dark Of Light: De går inte. De rullar 😀 de jag kör är gasdrivna. Eldrivna är på gång men det lär dröja. Menar du det? Rullar alltså 😅. Gas låter vettigt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.