Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars 6 minuter sedan sa CHAE: Jag blev utslängd från Mellomyset [på jobbet] för att jag tydligen dansade för efterblivet🙄😞😭 Vad kan jag säga?! I’m a simple man; I hear ethno-pop, I dance🤷🏻♂️🕺🏽 Jag fick ju feeling, liksom… Fuldans alltså! En klart godkänd handling säger DoL och det betyder något! 1
CHAE Postat 8 mars Trådstartare Postat 8 mars 1 minut sedan sa Dark Of Light: Fuldans alltså! En klart godkänd handling säger DoL och det betyder något! 🫶🏼
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Alltså de här internationella jurygrupperna är bra intressanta att se resultatet av.
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars 1 minut sedan sa Fidden: Italien gillar bastubad Just nu sa Fidden: Eller kanske bastuba Just nu sa Dark Of Light: Basel..? Elbas heter det väl? Våra "hjärnor" arbetar skrämmande likt ibland...
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Måns har sagt att det enda bidraget som han skulle känna sig bekväm bli slagen av är Bada Bastu.
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Maja klarade inte de internationella jurygruppernas filter...
CHAE Postat 8 mars Trådstartare Postat 8 mars 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Basel..? Elbas heter det väl? Baschae heter det. 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Våra "hjärnor" arbetar skrämmande likt ibland... Tillsammans utgör era hjärnhalvor en hel hjärna.
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Just nu sa CHAE: Tillsammans utgör era hjärnhalvor en hel hjärna. Tacksågod.
Fidden Postat 8 mars Postat 8 mars Just nu sa CHAE: Baschae heter det. Tillsammans utgör era hjärnhalvor en hel hjärna. Det finns lite substans i det
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Svenska män är bögar, ja. Det är inget skämt. Lika vedertaget som "alla finnar super och slåss med kniv". Fördomar, fördomar...
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars 2 minuter sedan sa Fidden: Det finns lite substans i det Jag vill hjärna tro det.
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Grattis! Så jävla rätt. En rejäl pungspark för etablissemanget!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.