Discipuli Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Precis så är det. De e de de e e de! Som vår coach, AF, sa , vänd på det. Varför lyckas jag ändå? Dvs, tänk bakåt från, jag lyckas, hur?
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan (redigerat) Redigerat 15 timmar sedan av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 51 minuter sedan sa Discipuli: Som vår coach, AF, sa , vänd på det. Varför lyckas jag ändå? Dvs, tänk bakåt från, jag lyckas, hur? Alla ställningar har sina utmaningar. Kaffe löser det mesta. 1
Dark Of Light Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Det var ett tag sedan det var någon syster i tråden.
slejnard Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 16 minuter sedan sa Dark Of Light: Det var ett tag sedan det var någon syster i tråden. Ja vad hände med snailz? Hon var en trevlig pricka.
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Någon som sett Joakim Lundell dokumentären på SVT? Råkade se första avs. igår. Det har blivit smått svettigt för samtliga parter. Komplicerat är bara förnamnet.
Neosus Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Varför ens visa det på svt undrar jag! Mamman har haft chanser att säga sitt på tv tidigare men hon har avböjt alla inbjudningar. Någonting är knas med det där. Men ingen kan ta ifrån Joakims upplevelser oavsett. Jag står på Joakims sida!
slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Jag måste se och höra den för att kunna bilda mig en uppfattning. Ikväll är det rep! 😊👍
Neosus Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Tro inte på allt ni ser i den dokumentären. Det finns en historia, ett drev, ett drama som har pågått lääääääänge, PÅ youtube.
Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Ja, det verkar komplext det dära. Jag har inga hästar i racet, vet alldeles för lite för att ens bilda mig en rättvis uppfattning. Verkar vara väldigt rörigt...
Fidden Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Jag vet inte vilken sida jag står på. Hade det inte varit för farmoderns ärliga uppsyn hade jag trott att allt var iscensatt av familjen för att generera klick.
Dark Of Light Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Vidare tråkigheter. En god vän och basist i en av mina band gick efter en lång tids kamp, bort i cancer idag. Denna förbannade cancer... 😢 2
Neosus Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan (redigerat) Så tråkigt! Beklagar! Redigerat 7 timmar sedan av Neosus
slejnard Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Nu har jag gått BANANER I stora forat i TVÅ trådar!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.