Dark Of Light Postat igår kl 19:11 Postat igår kl 19:11 2 timmar sedan sa slejnard: Å fy fan. Med vadå? Sill lax julskinka mm? Nä tack, tror jag avstår 🤮 1 timme sedan sa Fidden: När det låter inget vidare. Måste vara ansjovis på också. 1 timme sedan sa Neosus: Vaäckligt! Ja det låter inget vidare. Googla julpizza...
CHAE Postat igår kl 20:41 Trådstartare Postat igår kl 20:41 1 timme sedan sa Dark Of Light: Ja det låter inget vidare. Googla julpizza... Jag googlade😵😭
Dark Of Light Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan (redigerat) Då förstår ni att grötrullen är nog inte långt bort. Risgryngröt, stekta äppelklyftor, kanel & socker i en rulle Redigerat 17 timmar sedan av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan Nänujävlarräckerdet! Uppåhoppa! Sluta dra er i vad det nu är ni drar er i, händerna på täcket.
CHAE Postat 16 timmar sedan Trådstartare Postat 16 timmar sedan 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Då förstår ni att grötrullen är nog inte långt bort. Risgryngröt, stekta äppelklyftor, kanel & socker i en rulle …om man är sju år, ja. 1 timme sedan sa Dark Of Light: Nänujävlarräckerdet! Uppåhoppa! Sluta dra er i vad det nu är ni drar er i, händerna på täcket. Håll käften! Gå och lägg dig i stället! Sluta upp med att störa hederligt folk som har sovmorgon! 2
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan On 2025-11-21 at 05:34 sa CHAE: Seså, upp och hoppa, gossar små för nu ska vi jobba förstår ni😁 1 timme sedan sa CHAE: Håll käften! Gå och lägg dig i stället! Sluta upp med att störa hederligt folk som har sovmorgon!
CHAE Postat 13 timmar sedan Trådstartare Postat 13 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: ”Hederligt folk” är något av en nyckelfras, vill jag påstå och något för dig att fundera på, mmmm’kay😉 * * * Vi skriver den 1:e december. Har ni någon julkalender? Jag fick min första julkalender sedan 1989 för någon vecka sedan; en te-kalender med Mumin-tema😌 Japp, ni läste rätt; TE-kalender! I samtligas ansikten!!!!
slejnard Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan 7 minuter sedan sa CHAE: ”Hederligt folk” är något av en nyckelfras, vill jag påstå och något för dig att fundera på, mmmm’kay😉 * * * Vi skriver den 1:e december. Har ni någon julkalender? Jag fick min första julkalender sedan 1989 för någon vecka sedan; en te-kalender med Mumin-tema😌 Japp, ni läste rätt; TE-kalender! I samtligas ansikten!!!! Te? Vem är så taskig som ger dig te? vagott!
CHAE Postat 13 timmar sedan Trådstartare Postat 13 timmar sedan 10 minuter sedan sa slejnard: Te? Vem är så taskig som ger dig te? vagott! Kvinnan i mitt liv naturligtvis❤️ Kaffe har jag redan f ö.
CHAE Postat 11 timmar sedan Trådstartare Postat 11 timmar sedan 25 minuter sedan sa Dark Of Light: Julkalender... det var INTE igår. Kpd? Nope. TPD!
Neosus Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Men har du gått och blivit TOKIG människa????? Va trevligt! 👍
Neosus Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan NU ska jag då gå och plocka fram staken och ställa i fönstret!
Dark Of Light Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan 24 minuter sedan sa slejnard: Tjött 😴. Tjöttferch? Stektjött? Tjöttbullar? Jättetjött?
CHAE Postat 7 timmar sedan Trådstartare Postat 7 timmar sedan (redigerat) 3 timmar sedan sa Neosus: […]plocka fram staken och ställa i fönstret! 26 minuter sedan sa slejnard: Tjötth Högst oklart. Redigerat 7 timmar sedan av CHAE
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.