Dark Of Light Postat Lördag kl 15:35 Postat Lördag kl 15:35 5 minuter sedan sa Neosus: Farligt gott alltså! Det ÄR det också!!! Man kan få till redigt med tryck om man klickar i lite av den här också Den här kan man ha som marinad till kött eller som ett dip tillbehör till t ex grillspett med några bitar rå lök och några färska gurkstavar. Starkt men juuvligt gött ä d!! Man blir nästan beroende av den till slut 😆 Har den även till pasta eller köttfärssås mm. Är man allergisk mot saker bör man läsa innehållsförteckningen först. Blanda innehållet först så oljan i burken blandas med själva satayen. 2
Neosus Postat Lördag kl 16:31 Postat Lördag kl 16:31 Tror att jag gick ut i rätt tid! Himlen är mörkare än självaste satan! 1
Neosus Postat Lördag kl 16:35 Postat Lördag kl 16:35 Eller så är det Aliens moderskepp som har parkerat...
Analogfreak Postat Lördag kl 17:30 Postat Lördag kl 17:30 57 minuter sedan sa Neosus: Tror att jag gick ut i rätt tid! Himlen är mörkare än självaste satan! Det ska vara så i Sollefteå.
slejnard Postat Lördag kl 18:56 Postat Lördag kl 18:56 En del sjunger riktigt bra där i iDol. Kul höra!
Fidden Postat Lördag kl 20:58 Postat Lördag kl 20:58 3 timmar sedan sa Analogfreak: Det ska vara så i Sollefteå. Tonsätt och skicka till Hurula
Håkan Ström Postat Lördag kl 21:08 Postat Lördag kl 21:08 Så inlägget om thai.. Jag har en kompis som har en thai matvagn. Grym på att laga god thai inklusive jordnötssås från grunden. Tyvärr säsongen slut i morgon. Så får passa på i morgon! 2
Dark Of Light Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan 9 timmar sedan sa Neosus: Tror att jag gick ut i rätt tid! Himlen är mörkare än självaste satan! Tveksamt...
Dark Of Light Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Hm, hörde med tvättpersonalen i morse hur matfestivalen gått. 9 nerspydda bussar i fredags. 6 på lördagen. Varje buss tar ca. 20 min att sanera från spyor. De hade ca 25 bussar att tvätta igår natt allt som allt inklusive spyorna. Detta fördelat på 3 man varav en fick köra några linjer istället. Vem vill jobba i busstvätten?
slejnard Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan Otrevligt! Fy och usch 🤮. Nä tacka vet jag ☕️😋.
slejnard Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 15 timmar sedan sa Fidden: Hej 15 timmar sedan sa Neosus: Håj Å jungman Jansson.
Fidden Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Å jungman Jansson. Jungman, det finns ingen anledning att känna sig nere, Jansson Jungman, res dig upp från marken, Jansson Jungman, för du är i en ny stad Det finns ingen anledning att vara olycklig Det är kul att vara på IOGT-NTO
Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Ja. Bäst att njuta då det känns som om det är "den sista pusten ur luftmadrassen". Snart sitter vi här och gnäller i 8 månader på allt skitväder... btw, det är snart jul.🎅
slejnard Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Gnäller sällan men ogillar vinter 🥶 och kyla skarpt så det är inget jag längtar efter.
slejnard Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Jåh! Det är nästan inga rönnbär i år. Sägnen säger att är det lite bär blir det mycket snö! Hoppas INTE! HUGALIGEN.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.