slejnard Postat Måndag kl 16:17 Postat Måndag kl 16:17 Buuuuuuuuurrp! (Surströmming) Man rapar förjävligt och det känns som gammalt sjögräs på tänderna. Trots att jag borstade dom nyss.
Neosus Postat Måndag kl 18:09 Postat Måndag kl 18:09 Tycker dom flesta youtubes videorna snurrar nu för tiden. Är det youtube som är dum i huvet?
slejnard Postat Måndag kl 19:56 Postat Måndag kl 19:56 Jaha vad ska man göra nu. Har fixat alla dagens bestyr. Får man gå och lägga sig?
Fidden Postat Måndag kl 20:02 Postat Måndag kl 20:02 Cool låt! Hade man bytt ut den där melodisynten mot en norskklingande engelsk sång hade jag bannemig trott att röyksopp var tillbaka. 1 1
CHAE Postat Måndag kl 20:58 Trådstartare Postat Måndag kl 20:58 4 timmar sedan sa slejnard: Buuuuuuuuurrp! (Surströmming) Man rapar förjävligt och det känns som gammalt sjögräs på tänderna. Trots att jag borstade dom nyss. Jamen dåså! I och med detta har Slej straffat ut sig från Längstah i säkert…..ptjaaa…..ett par timmar. Minst! Schämmes tamefan! :angrü: 1
Dark Of Light Postat Tisdag kl 04:46 Postat Tisdag kl 04:46 Det flyttas en kyrka i Kiruna, Slej tar sig dit med sin surströmmings andedräkt och ger "goda råd och tips" på studs hoppas jag. 2
slejnard Postat Tisdag kl 05:46 Postat Tisdag kl 05:46 Jag behöver bara blåsa lite så flyttar den sig. 😊 Visst skulle de sända på SVT? När?
slejnard Postat Tisdag kl 05:48 Postat Tisdag kl 05:48 7.55 sänder de! https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/folj-flytten-av-kiruna-kyrka-har
Fidden Postat Tisdag kl 06:00 Postat Tisdag kl 06:00 Har inte tillräckligt med ljud på för att höra, men jag tror det kan vara shoreline.
Fidden Postat Tisdag kl 06:02 Postat Tisdag kl 06:02 Nu skuffas Gandolfina bort av gulvästarna. Facket fick nog. 1
slejnard Postat Tisdag kl 06:11 Postat Tisdag kl 06:11 Undrar om flyttgubbarna fått kaffe? Lång arbetsdag.
Fidden Postat Tisdag kl 06:14 Postat Tisdag kl 06:14 Leffe är inne i kyrkan och brygger. Han tog med sig en dieselgenerator.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.