slejnard Postat igår kl 18:30 Postat igår kl 18:30 220g perfekt tillagad entrecote och pommes. Jättegott! Drack fanta till anrättningen. 1
Håkan Ström Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan On 2025-08-08 at 07:31 sa slejnard: Nu är låten ute! Vad tycker ni? Pugh känsla! En speciell musik era. 1
CHAE Postat 13 timmar sedan Trådstartare Postat 13 timmar sedan Japp, Slej (a k a vår man vid Älven) gör sin grej! (Kan inte lyssna då jag inte nyttjar Spotify men tidigare alster jag hört är grümma🩶). 1
slejnard Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Tack Håkan å CHAE! Kul å höra. Går även lyssna på andra streamers såsom YouTube och SoundCloud tex. Nu är vi då hemma! Har varit en bra helg. 1
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 3 timmar sedan sa CHAE: Japp, Slej (a k a vår man vid Älven) gör sin grej! (Kan inte lyssna då jag inte nyttjar Spotify men tidigare alster jag hört är grümma🩶). Du menar givetvis i älva! 2
Fidden Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Vaknade av en rejäl explosion inatt. Hela rummet blev ljust nån sekund och det smällde så huset skakade. Men det var tydligen åska det också, såg jag när pulsen gått ner tillräckligt för att jag skulle kunna kika på en blixtradar.
CHAE Postat 7 timmar sedan Trådstartare Postat 7 timmar sedan 10 minuter sedan sa Fidden: Vaknade av en rejäl explosion inatt. Hela rummet blev ljust nån sekund och det smällde så huset skakade. Men det var tydligen åska det också, såg jag när pulsen gått ner tillräckligt för att jag skulle kunna kika på en blixtradar. Spännande…
slejnard Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Sådär small det på liknande sätt här också tidigare i veckan eller när det då var. Lite scary.
slejnard Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan Blir riktigt sugen på Neurals nya plugg framförallt för sång. Verkar helt otroligt bra men alltför svindyr tyvärr. De brukar ha rea på black friday. https://neuraldsp.com/plugins/mantra
CHAE Postat 3 timmar sedan Trådstartare Postat 3 timmar sedan 23 minuter sedan sa slejnard: Blir riktigt sugen på Neurals nya plugg framförallt för sång. Verkar helt otroligt bra men alltför svindyr tyvärr. De brukar ha rea på black friday. https://neuraldsp.com/plugins/mantra Fläskigt pris hörru🫣 Men du, vad är det för ”fel” på din nuvarande sångkedja?😉 Numera använder jag Cubase egna pluggar till det mesta. Kanske någon spännande gratisplugg här och där.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.