Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Japp, Slej (a k a vår man vid Älven) gör sin grej!

(Kan inte lyssna då jag inte nyttjar Spotify men tidigare alster jag hört är grümma🩶).

• Gilla 1
Postat
3 timmar sedan sa CHAE:

Japp, Slej (a k a vår man vid Älven) gör sin grej!

(Kan inte lyssna då jag inte nyttjar Spotify men tidigare alster jag hört är grümma🩶).

Du menar givetvis i älva!

pic_50fe59529606ee2e3caa050c.jpg.961556db13629431bb8cd323d7a58d0d.jpg

• Haha 2
Postat

Vaknade av en rejäl explosion inatt. Hela rummet blev ljust nån sekund och det smällde så huset skakade.

Men det var tydligen åska det också, såg jag när pulsen gått ner tillräckligt för att jag skulle kunna kika på en blixtradar.

Postat
10 minuter sedan sa Fidden:

Vaknade av en rejäl explosion inatt. Hela rummet blev ljust nån sekund och det smällde så huset skakade.

Men det var tydligen åska det också, såg jag när pulsen gått ner tillräckligt för att jag skulle kunna kika på en blixtradar.

Spännande…

Postat
23 minuter sedan sa slejnard:

Blir riktigt sugen på Neurals nya plugg framförallt för sång. Verkar helt otroligt bra men alltför svindyr tyvärr. De brukar ha rea på black friday. https://neuraldsp.com/plugins/mantra

Fläskigt pris hörru🫣

Men du, vad är det för ”fel” på din nuvarande sångkedja?😉

Numera använder jag Cubase egna pluggar till det mesta. Kanske någon spännande gratisplugg här och där.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.