Neosus Postat 31 januari Postat 31 januari DE e de! Kommer jag att titta på och lyssna? Nej! Men jo det kommer ändå att ske! Att JAG tittar och lyssnar! Imponerad eller!? Svar nej! 🤪
Neosus Postat 31 januari Postat 31 januari 3 minuter sedan sa Analogfreak: Den här? Precis! Det är en gammal folkvisa där mååånga musikanter har gjort sin egen variant! Här är en variant!
Analogfreak Postat 1 februari Postat 1 februari (redigerat) Nu ska jag koka ägg Redigerat 29 mars av Analogfreak
slejnard Postat 1 februari Postat 1 februari 7 timmar sedan sa Neosus: Såhär låter min pianovariant! Snyggt! 👍👍 Morn å KPD! Mello är förövrigt ikväll och i Luleå dessutom.
Fidden Postat 1 februari Postat 1 februari 5 timmar sedan sa slejnard: Snyggt! 👍👍 Mello är förjävligt ikväll och i Luleå dessutom. Håller med om alla tre påståenden. 1
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari 6 timmar sedan sa slejnard: Snyggt! 👍👍 Korn å NYPD! Jello är förövrigt i mjäll och i stereo dessutom. Håller med om alla tre påståenden.
slejnard Postat 1 februari Postat 1 februari Just nu sa Dark Of Light: Håller med om alla tre påståenden. De e de!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.