Naymari Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan 11 hours ago, slejnard said: Jag gjorde såhär: Brygg en kaffekanna med kardemumma och kanel. Tillsätt vaniljsocker och sirap och en skvätt mjölk. Smak är där och nu kyls det till eftermiddagen 😋 Jag har fuskat och köpt färdig på tetra 🤫
slejnard Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan 16 minuter sedan sa Naymari: Jag har fuskat och köpt färdig på tetra 🤫 Gott he å. Har bilen på lagning av krockskada så vi tar oss int till affären. 😞 Så vi får allt göra det själva.
Dark Of Light Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan (redigerat) 6 timmar sedan sa slejnard: Har bilen på lagning av krockskada så vi tar oss int till affären. Har det krockats!? 🙁 ... den frågan är ju jävligt dum. Hur fan får man annars krockskador... Redigerat 5 timmar sedan av Dark Of Light
slejnard Postat 45 minuter sedan Postat 45 minuter sedan 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Har det krockats!? 🙁 ... den frågan är ju jävligt dum. Hur fan får man annars krockskador... ja en helt onödig grej och helt mitt eget fel. Rullade in mot postlådan som dessutom är fastsatt på en stor fyrkantig sten. Det tog på stenen så ljuslyktan på bilen måste riktas tillbaka. morn å KPD
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.