Håkan Ström Postat 1 juli Postat 1 juli 4 timmar sedan sa Fidden: Idag gick jag upp innan fem. Har en tendens att gå till sängs mycket bättre tid under semestern, för att min ena hjärncell inte behöver vara trotsig längre då. Så fort det är jobb envisas den med att försöka hävda att det minsann inte är nån utomstående auktoritet som bestämmer när jag ska lägga mig. I alla fall var sömnkvaliteten enligt uppgift utmärkt, men lite för kort. Kanske som en bäver? Idag behöver jag tyvärr meddela er att kaffet är slut och affären öppnar inte förrän kl 9. Finns kanske svindyrt kaffe i den obemannade butiken på hörnet, men jag tror det får bli te idag istället. Utomstående auktoritet 🙂
Fidden Postat 1 juli Postat 1 juli Behövde handla, fel tid att gå ut på. Kom hem med frusna bär, en citron, vätskeersättning, huvudvärk och en dyngsur tisha. Prognosen för imorgon visar fortfarande högre temp än idag, men inte lika hett och molnfritt som det sett ut tidigare. Frysen är hur som helst laddad med 4 st isbitstråg. I kylen står vatten på kylning. Är det höst snart? 1
Neosus Postat 1 juli Postat 1 juli 10 minuter sedan sa Fidden: Behövde handla, fel tid att gå ut på. Kom hem med frusna bär, en citron, vätskeersättning, huvudvärk och en dyngsur tisha. Prognosen för imorgon visar fortfarande högre temp än idag, men inte lika hett och molnfritt som det sett ut tidigare. Frysen är hur som helst laddad med 4 st isbitstråg. I kylen står vatten på kylning. Är det höst snart? Svar! Ja!
Neosus Postat 1 juli Postat 1 juli (redigerat) Här är det lite molnigt, solen tittar fram lite nu och då men framåt kvällskvisten kommer det lite regn ända fram till klockan 22.00 och efter det fortsätter det att vara molnigt men lite kallare som det alltid blir på kvällen vilket är en bra tidpunkt att promenera ut om man är på det humöret men imorgon så blir det annat väder! Redigerat 1 juli av Neosus Rättelse i prognosen!
Dark Of Light Postat 1 juli Postat 1 juli 8 timmar sedan sa slejnard: Vaknade 7. Tilly väckte mig. Och kaffe har jag. 👍 Vilken hund! Väckning OCH kaffe! 3
Fidden Postat 1 juli Postat 1 juli Ja, men jag var liksom mer i Bosse Larsson-mode idag. Han har tydligen varit död i 10 år, vilket kan förklara varför man inte sett till honom på länge.
slejnard Postat 2 juli Postat 2 juli (redigerat) Morn å provtagning 8.30 pd. Ingen fara förutom att jag måste vänta med kaffet. Redigerat 2 juli av slejnard Tid
Fidden Postat 2 juli Postat 2 juli Soffdag här. Har sabbat min sömndjursutvärdering, eftersom klockjäveln tror att jag fortfarande sover.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.