Dark Of Light Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan 26 minuter sedan sa slejnard: Är det nu? Då. 1 minut sedan sa Neosus: Det som händer nu, händer nu! Nyss.
Håkan Ström Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Hände för en liten stund sen. Jag hann inte plocka draget ur munnen den slet sig och drog sönder kroklåset. Sen sprattlade den sig ner i forsen. Kraftig lutning där jag stod. Men jag hade kameran redo i alla fall. En gädda som jag inte kunde lyfta upp med spöet , jag fick släpa upp den. Nu simmar den tyvärr runt med en vobbler i munnen. Vobblern var tvådelad ca 10-12 cm, hänger lite ur munnen på bilden. Den största hittils i forsande vatten för mig. Okänd vikt och längd. Så se det som en utmaning för er fisketokiga 😂 1
Håkan Ström Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 5 minuter sedan sa Håkan Ström: Hände för en liten stund sen. Jag hann inte plocka draget ur munnen den slet sig och drog sönder kroklåset. Sen sprattlade den sig ner i forsen. Kraftig lutning där jag stod. Men jag hade kameran redo i alla fall. En gädda som jag inte kunde lyfta upp med spöet , jag fick släpa upp den. Nu simmar den tyvärr runt med en vobbler i munnen. Vobblern var tvådelad ca 10-12 cm, hänger lite ur munnen på bilden. Den största hittils i forsande vatten för mig. Okänd vikt och längd. Så se det som en utmaning för er fisketokiga 😂 https://www.sportfiskeprylar.se/sv/artiklar/rapala-ledad-flytande-13-cm.html?variant=101186NO
CHAE Postat 15 timmar sedan Trådstartare Postat 15 timmar sedan (redigerat) 2 timmar sedan sa Håkan Ström: […] Fesk 👇🏼 Hm. @slejnard kanske vill kommentera det här på något sätt? Redigerat 13 timmar sedan av CHAE
Analogfreak Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan (redigerat) Redigerat 13 timmar sedan av Analogfreak
slejnard Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Ja det där var en stor fesk Håkan. Strömgäddan brukar kämpa bra. 👍 kul! Vad jag förstått så har fisken nån mekanik att de ”stöter” bort krokar efter ett tag. Bra va 😊 morn å KPD
Dark Of Light Postat 36 minuter sedan Postat 36 minuter sedan Svalare idag, bara 19°. Ja, plusgrader alltså, för er där uppe i norr...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.