Neosus Postat 5 juli Postat 5 juli Och sen sade vi inget mer och jag gick in och handlade! När jag gick ut satt dom i entrén och en äldre gubbe sade åt dom att inte vara så högljudda! Vilket stök!
slejnard Postat 5 juli Postat 5 juli 1 minut sedan sa Neosus: Jag svarade bara nä och sedan frågade jag om dom bråkar! JO de va du sa han! Och då sa jag nä! Och då san han Lova du? Ja! Sedan sa han förlåt! 😂 Jaha tur du int fick spö oförhappandes. Man vet aldrig med dagens ungdomar…
slejnard Postat 5 juli Postat 5 juli 1 minut sedan sa Neosus: Och sen sade vi inget mer och jag gick in och handlade! När jag gick ut satt dom i entrén och en äldre gubbe sade åt dom att inte vara så högljudda! Vilket stök! Bra! 😅
Neosus Postat 5 juli Postat 5 juli Nä inte ger dom sig på mig har jag märkt. Av nån anledning! Jag är kortfattad i mina svar och sedan bryr jag mig inte mer och ignorerar bara folk. 1
slejnard Postat 5 juli Postat 5 juli 1 minut sedan sa Neosus: Nä inte ger dom sig på mig har jag märkt. Av nån anledning! Jag är kortfattad i mina svar och sedan bryr jag mig inte mer och ignorerar bara folk. Dessutom GUDh! Å en mästare på PT! Å människa!
slejnard Postat 5 juli Postat 5 juli Har förberett gräsmattan för klippning imorn. Plockat bort en massa jox. Hoppas det inte regnar ☔️
CHAE Postat 5 juli Trådstartare Postat 5 juli Nu kan Mr Müsk heila loss på sina egna partimöten. Spännande.
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli 9 timmar sedan sa slejnard: Nästan lika god kall sen å! Eller varm tidig flod! 8 timmar sedan sa CHAE: Nu kan Mr Müsk heila loss på sina egna partimöten. Spännande. Indeed, kan sluta hursom det där... att han orkar.
Naymari Postat 6 juli Postat 6 juli 13 hours ago, Neosus said: Med en sån här till exempel! https://www.dlxmusic.se/produkter/studio/ljudkort/externa/freqport-freqinout-f01 Eller ett ljudkort med flera in OCH ut gångar! Oj, hur har jag missat den här. Smart grej!
slejnard Postat 6 juli Postat 6 juli 1 timme sedan sa Dark Of Light: ... ja för jul alltså🎅 Men innan dess, Bastard Burger. Dom har goda burgare!
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli Ja, de hänger med än så länge trots konkurs/rekonstruktion. En överetablerad branch det där med "premium"burgare.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.