CHAE Postat 21 maj Trådstartare Postat 21 maj Jaa, här sitter jag i mitt autistiska hörn av världen och bara mår fint❤️🔥 3
CHAE Postat 21 maj Trådstartare Postat 21 maj 8 minuter sedan sa Neosus: Sätta sig i skogen och andas luft är inte fyskam! 👍 CHAE - inte bara pedalbord
slejnard Postat 21 maj Postat 21 maj Nej vet inte det! Gissar att kanske komplett eller liknande har.
Neosus Postat 21 maj Postat 21 maj Nae fanns inget där! Tror att det är win 11 som gäller nu! Får köpa en extern cdbrännare kanske! eventuellt! Eller elda upp dator helt och köpa nytt! Nåja! Det löser sig! Såatte! Fint väder! Kpd?
Fidden Postat 21 maj Postat 21 maj 33 minuter sedan sa Neosus: Nån som vet var man kan köpa win10 på skiva? Påminner lite om banlonpolosketchen.
slejnard Postat 21 maj Postat 21 maj Gravyr! fastnade i datorer på komplett. Trodde min fortfarande var ny men. 2019!
CHAE Postat 21 maj Trådstartare Postat 21 maj 3 minuter sedan sa Fidden: Påminner lite om banlonpolosketchen. XP Masterrace!😡
Neosus Postat 21 maj Postat 21 maj (redigerat) Min dator är gammal! Det sitter DDR3 ramminnen i den! Då kan ni tänka er! Eller? Så det får bli uppgradering med nytt moderkort, cpu och ramminnen och win11. Redigerat 21 maj av Neosus 1
Neosus Postat 21 maj Postat 21 maj 2 timmar sedan sa Fidden: Påminner lite om banlonpolosketchen. Galenskaperna ja! Den e bja! 😄
Håkan Ström Postat 21 maj Postat 21 maj 3 timmar sedan sa Neosus: Nae fanns inget där! Tror att det är win 11 som gäller nu! Får köpa en extern cdbrännare kanske! eventuellt! Eller elda upp dator helt och köpa nytt! Nåja! Det löser sig! Såatte! Fint väder! Kpd? CD Bränn eller lägg på en sticka? https://www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10ISO
Håkan Ström Postat 21 maj Postat 21 maj Jag är svag. Den är ju mystisk. Så nu har jag den. https://www.acustica-audio.com/shop/products/MYSTIC
slejnard Postat 21 maj Postat 21 maj 1 timme sedan sa CHAE: Maten är klar nu. KOM IN OCH ÄÄÄT!!! Gott! Banlon å ägg. 1
Neosus Postat 21 maj Postat 21 maj 9 minuter sedan sa Håkan Ström: CD Bränn eller lägg på en sticka? https://www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10ISO Yep! Har lagt den på en sticka men har problem med att boota från stickan. Datorn hittar inte till bios så att jag kan ändra boot ordningen. Men jag lägger ner det här och fixar en ny dator. Jag har följt alla råd och tips men utan framgång!
slejnard Postat 21 maj Postat 21 maj Du blir säkert nöjd. Surt att behöva köpa ny dator men de är som racerbilar!
Fidden Postat 21 maj Postat 21 maj Spamklickar du på rätt tangent för att öppna bios? Kan vara lite olika.
Neosus Postat 21 maj Postat 21 maj Jodå jag har spamklickat på ALLA knappar! 😂 F8 fungerade ett tag men sedan bytte jag nätagg och nu funkar ingenting! Nä jag lägger ned det här nu! Jävulen har flyttat in i mitt moderkort!
Fidden Postat 21 maj Postat 21 maj Men vafan... Nytt psu gjorde det alltså VÄRRE! 😆 Fantastiskt. Död åt all teknik.
Dark Of Light Postat 21 maj Postat 21 maj 7 timmar sedan sa CHAE: Jaa, här sitter jag i mitt autistiska hörn av världen och bara mår fint❤️🔥 Se där en pipkollega minsann!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.